Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, July 8, 2010

Peneka Berani Mati

Assalamualaikum....

Small contest dr aku untuk teka percutian aku di bulan 7 ini telah pun melabuhkan tirainye dengan secara rasmi pada pukul 12.00p.m tghari td...cheewwaaaahhhh....nak tahu jawapannye tunggu aku balik ke opis hari selasa...

Antara peneka berani mati adalah...:
  • Dini
  • Mahira Oya
  • Norhaizan
  • Imah
  • Noj
  • Nida
  • Angahsayang
  • Asha
  • Mamalyna
  • Chugie
  • Nea Flerida
  • Nahdatulizah
  • Nafira
  • Lovelly bella

>>>Seramai 14 orang berani teka soalan aku...hehehe...insyaAllah klau kesempatan hari selasa aku bgth jawapanye ye...harap korang² tgk jawapannye ye...



Free Signature Generator

13 comments:

chugie said...

x sabar ni nak tau jawapannye ra!

lekaih ler bg tau!

Zura said...

sabau le...ko nie pun, th lah ko kalah...hahahha

A N A K - A N A K K U said...

hahahaha ra x baik tau wat ibu ngandung mcm tue...aku menang tak????hahahaha

Zura said...

ko lg lah...tok sah berharaplah nk menang...kahakahakaha...

NahDaTuLIzaH said...

Wah..lambat lagi nak bgtau jawapan ni...
Anyway Zura have a nice holiday! Enjoy yourself ok...

ardinihumaira said...

hehe ... namo dni ado la.. konfem dni kalah.. :p

AngahSayang2314 said...

alamak nama angah tercarta ke???? hehehe

mahira oya said...

hehehe..
beran jugak ler..tunggu saja camne..

Zura said...

hehehe...ye lah izah...aku nie harap p.c kat opis je...

Zura said...

xpe dini...xsalah mencuba...

Zura said...

yelah peneka berani mati...kehkehkeh...ganas kan bunyinye angah...

Zura said...

wow...berani jugak ye oya...hehehe...semangat pejuang tue...klau kat medan perang nie musuh pun takut...

Lovely Bella said...

huhu baru paham... hehheh x sbr nak tau jawapannyer hoye!!