Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, July 15, 2010

Nak Mengaji

Assalamualaikum...

Erm...anak buah aku Muqri nie...dia tgk Ucu Yah dia mengaji pakai tudung, dia pun nk pakai tudung jgak...ish...nasiblah budak lagi...belum reti pape lagi...bile Ucu Yah dia ajar, dia dh pandai sebut tapi ambik yang hujung² je...mak dia geleng kepala je tgk....


Menangis² nak pakai tudung pastue tahu plak tue Muqadam tue letak kat mana...


Free Signature Generator

12 comments:

nEa FleriDa said...

hehe, cumel jer.. kecik2 dh rjin..

Zura said...

masalah nye anak buah tue lelaki...

ardinihumaira said...

ololoooo... bagusnya dia.. tak pe.. biau je dulu. :p

|| NaFiRaa || said...

hahahaha... kiut sungguh dak tecik laki pakai tudung.. first time tengok neh!

Zura said...

ye lah dini...sbb xreti pape lg..tp klau dh reti bahasa mmg kena tegur lah...

Zura said...

hehehe...jgn smpai ke besar cm tue..naya je mak yg melahirkan..

mahira oya said...

alolo..dak kecik nih pakai tudung lak die..

..nOj.. said...

wei laki ni kan. heheh pengaruh betul la.

Zura said...

tuelah oya..tp dia sbnarnye lelaki tulen...hahahha

Zura said...

a'ah lelaki...tp tgk ucu dia pakai dia pun sibuk...

~aSHa~ said...

nama dia sama dgn nama anak akak..

maksudnye ahli ibadat...amin

Zura said...

wow...ahli ibadat..insyaallah