Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, July 5, 2010

Ramalanku Salah Belaka

Assalamualaikum....

Haaaaahhh...ramalanku salah² belaka...kehkehkehkeh...adalah 1 team je aku ramalkan menang...iaitu Uruguay...Spain aku mmg rase² menang tapi sbb ramai dah sokong Spain so aku sokonglah Paraguay....

Yang aku terkejut beruknye pasukan yang mmg gah boleh kalah...ceh...itulah orang cakap main bola nie bergantung pada nasib je...mcm Spain lawan Paraguay...penalti boleh tak masuk...salah kaki yang menendang...hikhikhik....

>>>Entry Ramalan World Cup 2010

Aku tak tengok game nie sbb tido...lama tue nk tunggu pkul 2.30a.m....lagi pun semangat aku down bila Brazil vs Belanda jd siaran tertunda...tertunda² semangat aku di buatnye...so aku pun tidolah....


Pasukan bukan pilihan aku sbb aku menjangkakan Brazil layak...rupe²nye....tekaan aku meleset belaka...erm...Brazil kalah 2-1....



Wow...ini aku ngadap sungguh² walaupun dapat tgk separuh masa kedua...mmg pesta gol German laukkan Argentina...hikhik...aku tak delah sokong German tapi bila tgk dorang asik dok sumbat gol je aku pun tumpang jeritlah....hehehe...Argentina kalah 4-0....


Spain menang 1-0 ngan Paraguay....nie aku dpat tgk siaran ulangan malam tadi...tetiba bile tgk David Villa jaringkan gol terase terjatuh tersuke plak ngan player nie...hehehe...pakai jersi nbor 7 plak tue lagilah aku suke....hahahaha....dah lama tak syok ngan player² bola nie....



Free Signature Generator

10 comments:

ardinihumaira said...

ada satu sotong nama paul kat dalam BH semalam kan kak dia boleh ramal sape menang bola tau. hehe.. nak google tentang paul la jap lagi.. bijak betul paul tu ;p


paaat.. kak, hari tu dni datang kan 10103.. alamak terlepas no tu la.. sape yang bertuah dapat capture no tu? beshnyee :)

Zura Tahir said...

a'ah ade jgak dgr...binatang tue boleh ramal sape menang...hehehe...

nti akak buat entry tau psl nbor tue....

AngahSayang2314 said...

angah dah telah dah malam tue pasti argentina kalah hehehehe
zura angah rasa kan silap hari bualan uruguay yg memang jd piala dunia..

Zura Tahir said...

erm...okey jgak kan...variasi sikit juaranye...

~aSHa~ said...

akak tak minat bola..

tapi akak minat ttg ilmu yg yu sharekan.....alt 3 ♥ ehehe tq ye..mudah dan senang ingat...akak nak guna yg yu

Unknown said...

sapa2 menang pun takpa kan..
agak2 lah negara kita pulak bila lagi..
hmm..

oya said...

saya sgt sedih brazil kalah..
skang sokong german!!!!!!

Zura Tahir said...

sy nk th sgt buat R in circle...

Zura Tahir said...

negara kite ntahlah LB...

Zura Tahir said...

xpe oya...german ade...tp mmg xsangka brazil kalah...