Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, July 20, 2010

Terima Kasih Atas Ucapan Itu

Assalamualaikum.....

Bukak² je tdi byk jugak msg masuk dalam FB...kebykannye ucapan tuk hari lahir aku...terima kasih ye kengkawan yang sudi n ingat b'day aku...termasuk yang wish dalam blog...mmg sgt² di hargai...

Sebenarnye aku malu nk buat entry sebelum nie sbb kang org cakap cm promote diri plak...nak plak letak gambar sendiri (sapa suruh letak)...tp tujuan sbenar aku buat entry b'day aku sbb nk singkap balik kenangan mase celebrate kat hostel dulu.....

Bile bercite psl celebrate kat hostel ramai jgak kengkawan yang alami suasana yang sama tapi berbeza mase kat hostel...rupe²nye tradisi membuli b'day girl or boy mmg tradisi wajib kat asrama...

Mcm² denda b'day girl n boy kena...smpaikan rase takut nk canangkan b'day sendiri...hehehe...iye..aku sorokkan ID aku pun mber bilik still bleh jumpe...ceh...tp bile bab kenakan orang...suke bukan kepalang....hehehehe...


Dalam byk² yang wish nie adalah insan yang dulu teristimewa yg masih ingat bday aku...hikhikhikh....tq...


Free Signature Generator


10 comments:

ardinihumaira said...

wahhh bestnya kak banyak ucapan. bday dni tentu tak ada orang tahu sebab dni tak ado FB huk3 :'(

Zura Tahir said...

erm...dini xde fb ke...kena g JPN tnye nie bday dini bile...

zaza said...

wawawawa.. hepi2 sokmo ye... hehe

Shahada Fauzi said...

wahhh..terlambat sket wish..selamat hari lahir zura..semoga sentiasa dirahmati Allah..

Zura Tahir said...

ya sokmo sgt nie liss...hhhe

Zura Tahir said...

tq cik sha...lmbat2 pun still wish...hehehe

A N A K - A N A K K U said...

hahaha makin gumbira bila c dia x lupa kan

Zura Tahir said...

hehehe...kebahagian dalam perpisahan...hahhaha

oya said...

kak zura....
besday kite same la...
20 july kan kan???

mmg sgt rmi wish kt fb..
almost 100 org...suke3..

Zura Tahir said...

waaaahhh..sama...hehehe..xth plak akak kite sama b'day...