Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, July 14, 2010

Perkampungan Orang Asli

Assalamualaikum.....

Mase pegi Cameron ktorg lalu tol Tapah...so lalulah jalan corner²...sepanjang² jalan tue adelah perkampungan orang asli..klau yang dh penah pegi tahulah...dalam hati aku terpk satu je, mcm mana drg nie hidup erk....

Aku rase klau aku di beri vacation ke situ mahunye aku menangis berlagu hip hop...pastue aku terpk cm ne drg nie nk sekolah...mase lalu pun ade je budak² yang pd aku sepatutnye sekolah tp tak pegi sekolah...ade lah terjumpe satu sekolah je sepanjang tue...

>>>Lepas tue tertanye jgak aku ape agama dorang sbb selamber je anjing dekat² ngan dorang...erm...



Tgk perkampungan dorang cm best pun ade...hehehe....



Free Signature Generator

8 comments:

ardinihumaira said...

betul3.. unik sangat kan ;)

..nOj.. said...

ye ye aku pun slalu terpikir wei. dh la nk pg sane sekian punye jauh, mane la diorg beli beras seme. ke mkn sayur yg ditanam sendiri je. pastu tangkap ayam utan. eh byk lg la mende aku pikir ni

|| NaFiRaa || said...

x pernah pergi cameron.. huhuhuhu... rumah dorang tu tepi jalan jek ke???

Zura said...

mmg unik dini tapi kan sanggup ke duduk situ bermastautin...

Zura said...

a'ah nafira,...tepi jalan je...

Zura said...

sama lah noj...mcm2 aku pk psl drg nie...sibuk je kite nie kan...hehehe

AngahSayang2314 said...

zura yg pelik kan diorang org asli pun guna astro hahaha

Zura said...

lg advance dr kite...hehehe...xpelah dh rezeki drg...