Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, July 2, 2010

Award Dari Imah & Ezey

Assalamualaikum....

Nape aku letak 2 award nie...hehehe sbb 2 orang bg aku award nie...so kena letak 2...sorang Imah and sorang lagi Ezey....



Award dari Ezey..



Award dari Imah...


1) Write 5 interesting facts about the person who gave you this award
  • Imah - kawan aku dr sekolah lagi...gile² je akalnye sama ngan aku...nak nye time discussion...hehehe, Ezey - kenal sejak aku berblogging nielah..
  • Imah - ade anak 2 orang dan seorang suami...hehehe, Ezey - bujang sama ngan aku..blm berubah title lg...
  • Imah - selalu je aku panggil dia si kenit sbb mmg kenit pun...., Ezey - kalau tgk ezey nie mengingatkan aku pd kawan aku Ija...seakan muke drg..
  • Dorang berdua nie suke ingat kat aku...hahaha...perasan je..ye ke krg ingat kat aku...


2) Jot down 10 interesting facts about yourself of your hobby

  • Semangat yang berkobar² tp tibe saatnye, semangat jd down...selalu cm tue...
  • Suke travel n learn something new...
  • Suke buat sesuatu ikut gerak hati...
  • Suke ubah keputusan di saat² akhir...
  • Mudah sayangkan orang tapi mudah perasaan tue hilang...
  • Cepat bosan ngan sesuatu tp setia...chewaaaaaahh...
  • Suke menyakat anak buah aku...selagi drg tak menjerit, tak puas hati...lepas tue blah bodo tak pujuk....
  • Suke layan borak ngan budak yg dah petah bercakap...
  • Ngan budak² pun jadi je aku buat kawan...
  • Tak suke orang yang mulut kecoh...
3) Pick your 10 most deserving receipients and describe them
  • Aku kalau boleh nk bg sapa² yang masuk blog aku nie n baca n tinggalkan komen....

Free Signature Generator

2 comments:

AngahSayang2314 said...

wah award lagi.... la....

Zura said...

hehe...sudi2kanlah ye ambik..