Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, July 1, 2010

Sejak Berblogging

Assalamualaikum.....

Sejak dua menjak aku berblogging nie...kire rajin jgak lah pakcik pos laju singgah ke Kubu Gajah menghantar barang tuk aku...hehehe...klau sebelum nie haram nak singgah...hehehe...masihku simpan lagi sampul²nye...



Sampul dari Cik Izah masa aku menang contest sebagai pengomen tegar blog dia....

Sampul dari Zie Fauzi cenderahati manjadikan dia sbg refferel untuk contest Hidup Berani Untuk Gagal...

Sampul dari Ain yang br kelmarin aku dapat....Ain bg perfume...

Sampul dari Dini sbg saguhati untuk contest Petua Kecantikan...




Free Signature Generator

6 comments:

Unknown said...

yg jelas adalah..
orang rajin akan dapat habuan..kan3..
tak rugi pun kalau rajin macam zura NI..KAN3...

oya said...

wah..sonoknya la kan..

Zura Tahir said...

hehehe...rajin ade makna tueee...

Zura Tahir said...

dpt hadiah sapa xseronok oya...

AngahSayang2314 said...

best la.....

Zura Tahir said...

mmg best...