Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, July 8, 2010

Cuti Di Approve Sepenuhnya

Assalamualaikum....




Alhamdulillah cuti aku di approvekan sepenuhnye oleh exec dan MD aku...bkan senang nk ambik cuti nie...lg² plak dapat bos yang workerholic selalu minum air horlick...sebenarnye 12hb ade sesi bergambar untuk company aku...

Pd tarikh itu aku berada di ________.....so tak dapatlah aku nk bersesi gambar....tapi lawak bile bos aku sanggup menundakan hari tersebut pd 19hb semata² aku pegi bercuti...kahkahkahkahkah....

>>>Terima kasih bos sbb approvekan cuti saya ye...


Free Signature Generator

10 comments:

|| NaFiRaa || said...

tahniah dan selamat bercuti.. sonoknye!!!

ardinihumaira said...

yeay yeay boleh cuti.. yeay2 leh bercuti.. nak itoooot! ;p

Unknown said...

yes! tahniah sebab berjaya dpt cuti!

AngahSayang2314 said...

akhirnya berjaya gak cuti kan???? hehehe

Zura Tahir said...

rugi sapa rase cuti nie xseronok nafira....

Zura Tahir said...

nak itot...hehehe...naik kat bonet ye dini...kehkehkeh

Zura Tahir said...

tahniah tuk ko juga ye zie..

Zura Tahir said...

alhamdulillah dapat jgak cuti angah...klau x menangis berlagu2 depan bos...

attyfir said...

nak g mana tu zura..

Zura Tahir said...

hehehe...jawapannye pkul 12 nti...hikhikhikhik...nk bg surprise kat drg yg meneka...