Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, July 16, 2010

Terima Kasih

Assalamualaikum....

Alhamdulillah...nuffnang masih sudi bg aku buffered earning punye iklan walaupun satu...mase aku cuti abis BE aku turun jd ME...mase tue aku ade 2 iklan BE....aku cume kekosongan 2 hari tuk dapat balik BE aku...terima kasih nuffnang...




Free Signature Generator

10 comments:

..nOj.. said...

sama sama. hehehe. kononnye aku la nuffnang tu :p

ardinihumaira said...

tahniah.. best3 ;)

Zura said...

toche toche dini..

Zura said...

wahhh..berangan ko noj..okey aku andaikan ko nuffnang lah...terima kasih ye...kehkehkehkeh

mahira oya said...

congrates!!!kite serupa..

|| NaFiRaa || said...

tahniah!!! BE saya pon dah tinggal 1 je.. hope pas ni tambah2 lagi rezeki kita..aminnn

AngahSayang2314 said...

zura macam mana zura ada ME & BE agngah tak ada pun..... macam mana buat leh terangkan tak??

Zura said...

hehe...harap2 pasnie byk lg nuff kasi kite BE ye oya...

Zura said...

aminnnn...xpe nafira...kena rajin pas nie...

Zura said...

cm nie angah... BE tue bukan kite boleh buat sendiri...kirenye BE tue cm bonus lah tuk blogger yg rajin update n boleh maintainkan jumlah visitor...pokoknye kena rajin update, blogwalking n so on lah..bkn senang nk dpt BE nie angah...itu pun zura dh sethun lebih br dapat..