Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, July 15, 2010

Barang Korang Sudah Di Postkan

Assalamualaikum....

Okey kengkawan yang aku janji nak bagi sebenier tue...ari nie aku dah pun pos kan barang korang...so tunggu je lah erk...just gune normal post...harap korang terima....ingatan yang ikhlas pd aku lg mahal dr harga barang tersebut...chewaahhh ayat....

Antara nama² yang aku dh send :
  • Dini
  • Noj
  • Cik Izah
  • Angah
  • Bella
  • Haizan
  • Nafira
  • Nea Flerida
  • Oya

Nama² yang belum bagi alamat lagi :

  • Asha (baru je dapat...insyaAllah esok akan di postkan)
  • Mamalyna (baru je dapat...insyaAllah esok akan di postkan)
  • Nida

Nama² yang aku send by hand :

  • Zie (Pemenang)
  • Imah

>>>Lengkap ko aku bagi....so pada sapa lagi yang tak bagi alamat sila bagi ye...



Free Signature Generator

18 comments:

|| NaFiRaa || said...

hehehe.. mekasih.. dah sampai nanti saya n3kan kat blog...:)

..nOj.. said...

thanks wei. aku tgh tunggu kt post box ni. hehe

Zura Tahir said...

malu lah plak...hadiahnye xseberapa je...

Zura Tahir said...

melampau ko noj..bwk tilam bantal sekali x...??

~aSHa~ said...

ehehe menanti mgu depan la gamaknye..ehehehe sbb baru bg kan..

Zura Tahir said...

xpe, jnji sampai..

ardinihumaira said...

yeay!!!! nak dapat adiah... lalalala.. temkyu kak! ;D

norhaizan said...

mekaseh kak zura..tak menang pun tp still dapat adiah..syioknyer..hihi...semoga bertambah2 rezeki kak zura..aminn...

Unknown said...

tenkiu so much zura..aku akan menunggu dengan penuh sabar...huhuhu

Zura Tahir said...

welcome welcome dini..

Zura Tahir said...

aminnnn...wah ade org doakan rezekiku murah...

Zura Tahir said...

sabar ke sabau...hehhe

AngahSayang2314 said...

apa2 pun thanks zura angah tunggu kat pintu supaya abg pos tak yah letak kat mel box hehehe

Zura Tahir said...

jgnlah smpai cm tue sekali...hadiahnye xseberapa je...

Nea Flerida said...

waahh best! XSBR NK DAPAT HADIH NIE ;) hehe

Zura Tahir said...

tunggu ye nil...

oya said...

thanks..dah dpt...best3..

Zura Tahir said...

alhamdulillah...selamat pun smpai..