Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, July 14, 2010

Cameron Highland Lagi - Part 3

Assalamualaikum...

Ini aktiviti hari ke 2 ktorg...g pasar pagi...pastu baru ktorg g Strawberry Farm...aku rase bosan sikit kat strawberry farm nie sbb setakat petik strawberry je...tak adventure langsung...hehehe...

Di kenakan bayaran RM15.00 untuk sekilo kot...klau kurang drg akan tambah buah strawberry smpai cukup RM15.00...kalau lebih kuarkanlah duit bayar yang terlebih tue...tak de nye dalam dunie nie nak free...



Ramai aje visitor ke sini...hehehe...



Ini kat pasar pagi...ade small market....budak² th ajelah....



Naik ko bertiga....jimat...



Yang aku kotakkan tue lah adik² aku tgh memilih sebenier tuk mber memasing...



Tetibe masuk plak gmbar nie...nie area tepi bunglo tue...cantik tue bunga² nie..di jaga rapi oleh care taker....



Bukit yang mengelilingi bunglo ktorg nie...wah ngaku bunglo sendiri...hehehe



Area belakang umah....





Nak jadi minah bunga sat...cantik bunga² nie...di letak bhgn depan umah...rase nk petik je...

Free Signature Generator

2 comments:

~aSHa~ said...

sakan berjalan tu...rindu kat cameron jadi nye..

Zura said...

tp thn lepas lg sakan...x dan lah nk dok umah..ini pun br bape ari balik dh terase rindu nk g lg...