Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, July 23, 2010

Nak Jadi Maidlah Cam Nie

Assalamualaikum.....





Korang baca tak paper semalam pasal maid jadi jutawan bile majikan dia wariskan harta berjumlah 14 juta ringgit...wow...terkesima aku membacanye....tapi aku bace tajuk je...isi dalam tak bace...so tak th cite selanjutnye....


Aku pasti ramai akan buat entry pasal kejutawanan maid nie...tapi aku bukanlah nk ulas pasal maid yang dah kaya nie...cume aku tertarik pada kisah seorang caller Era pagi nie...bukanlah sesuatu yang mustahil kisahnye...


Caller tue cite dia di jaga oleh maid dia sejak dia kecik...sehingga kini dia berusia 25 tahun, maid dia masih lagi bekerja dengan famili dia...tapi tak pulak dia bgth maid dia warganegara mana...maid dia mmg baik sesgt ngan famili dia....


Tapi klau dah di tentukan Allah s.w.t...jodoh tk kemana...akhirnye dia berkahwin dengan maid dia yang lagi berusia dari dia...tapi tak pulak dia bgth bape usia maid dia...see...betapa cinta tak mengenal usia...klau dulu 'encik' skrg 'abang'...hehehe...


Mungkin kisah nie biasa je kan tapi aku rase sesuatu keajaiban jodoh yang di tentukan Allah s.w.t...mcm² lagilah kisah psl maid nie....nasib memasinglah dapat maid yang mcm mana...buat baik di balas baik...

>>>Cite² ngan mber aku pagi tadi terus dia nak jd maid....hahahha...


Free Signature Generator

12 comments:

A N A K - A N A K K U said...

hahaha nie cita² aku dulu nie, nak jadi org gaji, pas tgk citer melisa saila berlakon jadi org gaji, pastu dpt kawin ngan majikan dia...uwakakakaaka

..nOj.. said...

wah 14juta ke tu? mesti byk sgt jasa maid tu pd tokei dia kan

Zura said...

hahahhaha...interesting tue...

Zura said...

tuelah...baik sgtlah majikan dia..ingat dh xde org cm tue lg...

ardinihumaira said...

dni pun rasa nak apply jadi maid orang tu hak3

mahira oya said...

nasib menyebelahi dpt majikan gitu..

Zura said...

hehehe....jom kite apply sama2...

Zura said...

itulah oya...rezeki terpijak namanye...

~aSHa~ said...

xjadi cari maid..nak jadi maid la jugak..ehehe

Zura said...

waaahhh...ramai tul nk jd maid...hahahahahaha...

AngahSayang2314 said...

hahaha nak jadi maid ??? tapi kan angah rasa angah tak nak jadi maid angah nak jadi jutawan hehehe bole???

Zura said...

boleh je angah...tp jutawan tue umur pendek...hehhe