Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, July 8, 2010

Holand vs Spain

Assalamualaikum....

vs


WOW....Belanda bertemu Spain...okeylah...aku rase dua pasukan nie belum pernah julang piala dunia...mesti gamatkan final nie nanti...memasing mesti nak menang...tak de istilah nak kalah...sebarang kesilapan kena di elakkan....

Pagi tadi aku nak tgk game Spain lawan German...siap suruh adik aku Ceah kejutkan pkul 2...so aku bleh balik umah mak aku tgk bola...mmg adik aku kejutkan pastue aku reply msg dia...

"nantilah...ngantuk nie"
"ngok ngek...bangun"

Itulah msg di pagi hari aku ngan adik aku...hehehe...lepas tue aku sambung tido...hampeh...semangat berkobar² nak tgk....itulah aku sebenarnye...sure balik nie aku kena perli sakan...telinga nie dah biase dah...

Spain menang 1-0 ngan German...erm...aku tak delah sokong mana² sbnarnye...sbb team aku sokong tue dh kalah...betul jugak ramalan sotong Paul tue erk..kehkehkeh...pandai sotong meramal...pas nie tukang tilik gulung tikar lah...

>>>Yang pasti final nie aku tgk di tempat ktorg bercuti...hehehe...bukan di Kubu Gajah...


Free Signature Generator

4 comments:

..nOj.. said...

laki aku kunci alarm kul 2.30 pg td. aku dgr je bunyi, terus tutup. hahaha. mesti dia bengan gile la tu

Zura Tahir said...

waahhh ko noj...kejam sungguh...

A N A K - A N A K K U said...

hehehe aku bgn ra, siap tlg kejutkan bad lagi...wlpn aku sokong jerman tp mcm dpt rase dia akan kalah jerk...seklai betol dh hbss bola aku tny bad jerman menang ker kalah..dia jwb kalah 1-0 frustttt ooooooo tp aku smbg tdo jerk mcm biasa

Zura Tahir said...

hehehe...tuelah ko..masin sgt rase hati ko tue...