Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, July 7, 2010

Cepatlah Balik

Assalamualaikum....




Comel je jam nie kan...hehehe...lagi 45 minit nak balik ke umah...sesungguhnye aku merindui suasana rumahku yang bg aku adalah syurgaku...hehehe...45 minit nie memcm boleh jadi n memacam boleh buat....

Tapi nak menunggu waktu balik nie terase jarum jam bergerak perlahan....tik tik tik tik tik...cepatlah pkul 515...aku nk start enjin kete nie nk cabut...bantal ngan tilam memanggil² aku...kena plak br lepas hujan...

Tapi bagi mereka² yang byk keje macam kawan aku Imah...mase itu adelah emas bg mereka² ini...tp mmg betul pun bile kite byk bende nk di settlekan mase tue rase terlalu mahal...nak toleh kiri kanan pun tak sempat...

Rase nak stop kan je mase tue...erm...klau mase boleh di stopkan...alamak tunggang langgang lah perjalanan dunia nie...umur pun bleh plak jap muda jap tua...klau mase cuti rase mase tue berlalu cepat sgt...

>>>Papepun hargailah masa...


Free Signature Generator

4 comments:

ardinihumaira said...

ha ah kan.. masa kena hargai betul2..


kalau jumpa deen mau je dni stop masa. huhu.. ye la jumpa paling lama pun 2-3jam je tu pun tahun ni baru dapat jumpa 3x.. tahun lepas dua kali, tahun sudah2 sekali kadang2 tak langsung. syhdu ooo... nak kawen la gni.. iskkk gatai... miahahaha lariiiiii

Zura said...

haaahh...ye ke...cinta jarak jauhlah nie...hehehe...alahai cian nye jumpe sekali sekala...

A N A K - A N A K K U said...

erm...mmg berharga...tp hari nie aku rase nk cabut awal, bosan tgk keje, penat mata

Zura said...

erm...xdapet den nk menolong...