Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, July 13, 2010

Cameron Highland Lagi - Part 1

Assalamualaikum....

Okey aku nak pelan² cite psl vacation aku ngan famili aku...ktorg bertolak dr umah pkul 11.30 a.m-2.00p.m...kali nie kakak aku booking apartment ke dua TNB....kalau dulu ktorg dok Apartment Uthmaniah skrg apartment Sharpless...

Dua² umah pun best...punye kelebihan n kelemahan...biaselah...mana boleh perfect 100% kan...mesti ade kurang nye....tp pada aku itu sume tidak menghalang vacation ktorg...yang penting sejuk beb...

Layanlah gmbar kat bawah nie....



Jalan masuk ke aprtment....


Nama banglo ktorg menginap 4d3n...



Bahagian belakang apartment...



Taman permainan...klau umah dulu lagi byk mainan...


Lorong ke bilik²....



Ruang tamu.....tempat mak, abah, Wiyah, kakak aku n Muqri tido....



Bahagian beranda....

Bahagian dapur yang bersih....


Second room....abang aku yang second tido....


Third room...aku tido sini ngan Ceah & Ain...katil aku hujung sekali.....


Master bedroom...abang sulong aku n famili tido kat sini.....



Ruang tamu kedua....bapak aku suke melepak kat sini.....


Dining room...



Pendiang yang tak di gunekan lagi...mase ktorg dok sini gambar ppuan tue krog turunkan...yelah kan tak elok letak gambar cm tue...teringat cite seram...hihihiihihiiiiiiii......



Free Signature Generator

13 comments:

Unknown said...

besar lah aprtment ni ra.. memang puas hati kalau ramai2 datang sini.

..nOj.. said...

alerrr aku pun rase seram tgk gambar pompuan tu wei. mula la teringat cite cite seram. hahaha

Zura Tahir said...

mmg puas zie...mase nk balik tue rase sayu je nk tinggalkan

Zura Tahir said...

betul noj...aku terbayangkan klau malam2 mata ppuan tue gerak2...eeee...serammmmm..

ardinihumaira said...

huisyyy... cam rumah puaka kalau ada gambar orang cemtu.. ala2 dia pemilik rumah yang dah meninggal gtu, kan... kalo dni pun dni turunkan gambo tu. iskkk sies terbayang cerita2 seram... kalau tak ada gambo tu tak pe.



bestnya.... dni nak ikut akak tak bawak dni pun. huaaaa majukkk majukkk ;p

~aSHa~ said...

kalo umah sendiri letak gambo gitu leh ke?

bestnye apartment tu besar n complete....kalo bukan tnb leh sewa ke?

Zura Tahir said...

hehehe...puaka kata dini...ganar tul bunyinye...

ala nk majuk plak...xpe tunggu hadiah smpai kelantan erk...

Zura Tahir said...

erm...byk sgt fahaman nye kak...ade yg xkesah, ade yg kesah...ade yg ckp klau gantung cm tue ibarat kite memuja gmbar tue sbb org india sendiri ade gantung gmbar tuhan dia...ibaratnye cm tue lah...tp lain org lain pendapat..

erm..kena ade org tnb jgak sbb nie mmg khas tuk staff tnb..tp xth lah...sbb blm ade lg non staff tnb yg sewa...

velasrizal said...

wah sonoknye dpt rmh besar..fmly ramai senang la..

Sandwich Dalam Tin ?

Zura Tahir said...

yup...mmg seronok famili besar nie...

AngahSayang2314 said...

zura angah dengar cerita banglo TNB kat cameron berantu tul ke??? bapa mertua angah yg cerita dia keje TNB

Zura Tahir said...

berantu..?erm...ade 2 banglo..yg mana erk...tp klau banglo yg kat uthmania tue mmg ade rase seram2 sikit...bilik air dia, dapur dia mmg rase seram sbb care taker dia org india...tp kat sharples nie kurang sikit sbb islam kite yg jaga...

Unknown said...

Bkn sebaliknya ke ek..yg uthmania ok sbb dekat ngn strawberry park ..sharples umh lama style british..