Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, July 28, 2010

Alhamdulillah

Assalamualaikum....



Mulakan hari anda dengan senyuman....


Sebelum tue tgk dulu pertunjukan nie...


Bila kite meredhakan diri kite terhadap takdir yang telah di tentukan....kite akan rase jiwa kite, fikiran kite tenang setenang tenangnye...ape yang kite mahu buat pun kite rase satu rahmat yang tak terhingga...

Bila hati di timpa musibah janganlah kite terlalu cepat menilai musibah itu sesuatu yang teruk...ini akan menambahkan barah dalam diri...cepat²lah kite terus mengingati pencipta kite...jgn biarkan barah kemarahan terus merebak...

>>>Sentiasa ingat Dia, insyaAllah kite di jalan yang benar...sekian kuliah pagi dari aku...☺


Free Signature Generator

10 comments:

..nOj.. said...

wah bagusnye bg tazkirah pepagi. hehehe. memang pun. kalo de masalah, kena redha, baru la ati tenang. kalo tak redha mmg rase nk mengamuk je nanti. hehe

Zura said...

betul3x...bleh hilang pertimbangan...

ardinihumaira said...

betul3 kak... musibah tu tentu ada hikmahnya ;)

mahira oya said...

bagusnya pagi2 camni..
punya semangat...

AngahSayang2314 said...

betul2 yg penting mesti ada hikmahnyer

Zura said...

cumenye kite kena pndai berpk...kan dini kan...

Zura said...

yup oya...bile kite berpk cm ni kite punye semangat tuk teruskan hari2 mendatang...

Zura said...

sesuatu yg terjd bersebab angah...walaupun sekadar suke2 pun tetap bersebab...

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

kadang-kadang ape yang kite rase buruk pada kite tu..sebenarnye itu lah yang terbaik yang allah berikah untuk kite..ade hikmah di sebalik yang kite rase buruk tu..

Zura said...

betul tue cik aida...cume kite nie yg xth hikmah d sebaliknye...