Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Saturday, July 31, 2010

Berakhirnya Bulan Julai

Assalamualaikum.....




Bulan Julai bakal melabuhkan tirai....esok kite nak masuk bulan baru...bulan Ogos...yang pastinye Bulan Ramadhan pun bakal menjelang...walaupun cume 31 hari pada bulan Julai nie tapi memacam berlaku dalam hidup aku...

Pasti kite mahukan sesuatu yang baik terjadi pada diri kite setiap hari...tapi kita hanya merancang Tuhan yang menentukannya....sbg hamba kite redha saje lah ape pun yang bakal terjadi n yang sudah terjadi...

Seperti gambar comey kat atas tue yang tgh pegang payung tue...seolah² dia bersedia sebelum hujan...begitulah keadaan aku yang kena sentiasa bersedia dengan kemungkinan² yang berlaku di sulami senyuman manis....hihihihi....

>>>Selamat datang bulan Ogos....selamat tinggal bulan Julai yang penuh sadis bagi aku...



Free Signature Generator

2 comments:

bARdbOO said...

sekejap je rasanya bulan 7 ni berlalu..huhu..welcome OGOS!!!
=)

jum baca entry terbaru bARdbOO:
Cara mendapatkan buffered earning Nuffnang

Zura said...

yup..kejap je kan..anyway...thanks for u'r first comment