Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, July 13, 2010

Fuhhhhh...Letih

Assalamualaikum....

Penat tapi seronok...itu perasaan aku buat mase nie...letih, rase nk cuti je...tak larat sangat badan nie...tapi kena kuatkan jugak semangat tuk bekerja...ari nie masuk lambat...hehehehe...

Kena anta kakak ipar g keje dulu daaaaa....kat Hospital Sungai Buloh...nasib baik big bos tak masuk lagi...aku try bg jawapan ari nie ye kengkawan....tapi sebelum tue pada nama yang aku dh listkan kat entry Peneka Berani Mati.....aku nk mintak korang alamat n nombor tepon...

>>>Send to my email add : z2007_jc@yahoo.com.my.... lagi cepat krg send lagi cepat aku buat keje... :)



Free Signature Generator

16 comments:

ardinihumaira said...

kak zura nak kasi semua peserta tu hadiah ke? ke cmana ni.. hehehe... konfem salah tekaan dni.nak nyorok dalam peti ais.. awww sejuk! ;p

..nOj.. said...

wei kiranye ko nk bg kt seme 14 org tu ke. ckp biar terang sket wei. kang aku anto nama aku kang, tetiba salah plak. kan dan malu disitu. hahaha

Unknown said...

ade adiah ke? hahahaha

Unknown said...

wah.. semua peneka dpt hadiah ke ra? heheheh:D syoknye!

Zura Tahir said...

hehehhe...sume yg teka adelah sikit sebenier tp yg teka tepat lagi byklah sikit hadiahnye...

Zura Tahir said...

yup...bg je alamat ko noj...mmg aku dh niat nk bg sume kat korang yg teka...xdelah gah sgt tp ingatan ikhlas kat krg yg rajin masuk blog aku nie...:)

Zura Tahir said...

ade cik izah oooiii...

Zura Tahir said...

tp pemenang special sikitlah...tp xlah mahal mana pun zie...yg penting pd aku ingatan aku kat krg...

~aSHa~ said...

kiranye akak pun? ehehehhehhee

Zura Tahir said...

yup...jgn segan2 bg alamat ye...

oya said...

dpt gaks ek..tq so much..
nnt sy send address n no phone k..

Zura Tahir said...

ok oya...

|| NaFiRaa || said...

sudah antar detail.. yahuuuuu.. dapat jugak hadiah walaupon salah teka!!! rezeki2!!

AngahSayang2314 said...

hehehehehe apa2 segala stress semua dah hilang kan zura..

Zura Tahir said...

okey nafira..

Zura Tahir said...

yup angah...mmg dh xpk psl keje...mmg relax...