Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, July 13, 2010

Jawapan Percutian Aku

Assalamualaikum...

Okey aku rase tak sabar plak nak bagi tahu krg mana aku bercuti....okey cuti aku yang bermula dari ari Jumaat hari mulia sehingga ari Senin hari permulaan keje....aku bercuti bersama famili tersayang...di mana ye...


♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥
♥♥♥♥
♥♥♥
♥♥


CAMERON HIGHLAND



>>>Di ingatkan sekali lagi...kpd nama yang aku dh listkan tolong send alamat & no phone ye...sbb aku ade sebenier tuk krg...ikhlas dr aku tanda ingatan kat krg yang meneka...


Free Signature Generator

8 comments:

..nOj.. said...

ceh. wei aku dah email add aku baru jap td. tinkiu tau

ardinihumaira said...

miauuu... budak nak hadiah datang hik3

Zura Tahir said...

dh dapat email ko tue...

Zura Tahir said...

dini nie, buat sore kucing plak....

Unknown said...

huhu... yeah!! aku betul lah! x sangkanye.... huhuhu

Zura Tahir said...

yup...aku dh wish congrate kat ko dlm komen cuti aku di approve sepenuhnye...hehehe

AngahSayang2314 said...

alamak salah lah tekaan angah hehehe

Zura Tahir said...

xpe angah...tetap dpt something jgak...