Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, October 11, 2011

Bulat Macam Doraemon

Assalamualaikum....


Jiyah...baru nampak lekuk kat dagu...memang keturunan aku ada lekuk kat dagu...gen bapak aku kuat.....

Ini anak buah aku yang kedua bongsu....yakni yang ke-8....tengah membesar bagai johan anak buah aku sorang nie...dah pandai merangkak....mulut pun dah bising semacam je...asik nak berdukung je...badan dah lah bulat....

Dah macam doraemon je mukanye.....aku panggil dia bulat....bulan nie tujuh bulan dah...kalau aku balik tak ambik dia...aku buat tak tahu...dia akan pandang je aku...nak suruh ambik...aku dah fahamlah perangai dia tue....

Kalau menangis suka sangat bunyi kan perkataan "abuuuuuu...abuuuuuu" ngan mulut terketar²....bila dia nangis aku akan mengejek...sebab geram...bila nada jadi lain ngan muka dah merah baru aku pujuk...hehehe...

~ zura ~

30 comments:

.: iEyLa :. said...

wahhh..comey2..
nk geget dagu die sket kak..hihi

|| NaFiRaa || said...

heheehhe.. tomeynye~ vulat!! geram jek nak teom2 pipi dia~

atty's said...

comeynya..geram unty..
fir pun ada lekuk sikit kat dagu..ikut belah along.org panggil dagu bontot..hihihihihi

Sidratul Muntaha said...

anak ko plak bile?!
huuhuhuh

Cik Bambam said...

hihihi...sm mcm ank buah kita..selagi x menanges selagi tuh nk sakat..hehe

bloghok said...

cute2

Zura said...

aish..kang mak dia marah kang..

Zura said...

dia bukan kasi pun org cuim pipi dia nafira...

Zura said...

dagu bontot kty..hehe kelakar plak namanye...maknanye sy ade dua bontotlah nie..hehhe

Zura said...

hahahha..lain tahun sid...

Zura said...

CB mcm akaklah..suke menyakat budak..

Zura said...

sapa plg cute bloghok..anak buah ke mak buahnye..??hehe

sahromnasrudin said...

abuuuuuu tue maksudnya abah ke?? hehhheeee

Zura said...

agaknye kot sahrom...hehehe...

zh-ena said...

kuat mentakat jugak ko nie ra

zella y said...

alololololo...
comelnya dia....

Lelaki Ini said...

ala..
cumelnya la!

maszmadi said...

alolor... dah rupa jopun pon ada gak nieh.. hehe

Ardini Humaira said...

meh cubitt :D

Zura said...

hehe..aku mmg suke menyakat na..lg budak tue xnk lg aku suke sakat..

Zura said...

:D..kalau menangis lg geram...mcm kena pukul je..

Zura said...

hehe..thanks lelaki ini..dah besar nti mesti comot plak..

Zura said...

rupe jepun.??jepun keturunan jawa tue masz..hikhik..

Zura said...

jgn dini..kang dia nangis...hehe...

アヌム ちゃん said...

comell....

Zura said...

hehehehe..

♥CIK SHA♥ said...

bulatnye die kak!!

saye pun keturunan dagu berlekuk..err..dagu bontot macam atty's cakap..haha..lawak pulak..;p

Zura said...

tuelah..lawak kan nama dia..dagu bontot..

~ain said...

tomeinya!!! nak pinjam boleh? ahaha

Zura said...

itu kena tanye mak dia ain..kihkih..