Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, October 12, 2011

Segmen : Kenapa Nickname Saya Begini?

Assalamualaikum.....



Masuk blog iEyLa...terjumpalah segmen nie....rasa macam best je kan so aku pun joinlah...korang klik kat banner tue....korang boleh baca syarat² segmen kat blog beliau....sebenarnya aku baru mengenali blog ummihanie nie....

" ZURA "

Itulah nama panggilan aku yang telah tertulis sejak aku kecik sampailah dah besar panjang nie....memang tak berubah....sebenarnya adelah beberapa nama panggilan lain yang di panggil tuk aku nie....tapi kiranya ini nickname paling besarlah pengaruhnya....

Selain nama ZURA nie....ada jugak orang panggil aku dengan panggilan Zue....malahan aku sendiri guna nama tue untuk FB....walaupun macam tue tapi aku selesa orang memanggil aku dengan nama ZURA....tak kesahlah nak panggil mana² pun...

Aku suka nama aku tue....dari situ aku meminati huruf Z....dah macam Zorro je....ada jugak member yang panggil aku Zorro...tak baik kan....hehe....kalau boleh biarlah nickname tue ade pada fullname kita...so tak delah orang rasa pelik...

Aku bangga dengan nama aku.... :)

~ zura ~

22 comments:

Ummi Hanie @ AnNisa Fadzil said...

Salam Zura , thanx 4 joining ...

sedap nama Zura tu..sy suke dan ade kawan nama mcm tu juge mase skolah mngh dulu ;)

.: iEyLa :. said...

hihi..bangga dgn name sndri kan kak.. ;)

zh-ena said...

aku selalu pggl ko ra bila mls nak pggl panjang2 eheh

|| NaFiRaa || said...

bangga jugak ngan nama sendirik..hehehe

[sutera kasih] said...

sedap nama akak tu :)

sy pun suka nama saya hehe

Cik Bambam said...

hehehe..baik guna nama sndiri kan.. jgn kd mcm den..nama alam maya jek bambam.. :P

velasrizal said...

nick name : velasrizal. nama asal : asrizal. hmm ada nama asal dlm nickname tu

Zura said...

u'r welcome ummi..

Zura said...

kena bangga ieyla...kalau x sapa lg nk bangga kan..

Zura said...

tuelah...kat umah pun famili panggil aku cm tue na...

Zura said...

sbb nama kite sama kan nafira...hehe..

Zura said...

hehe..thanks yan..nama yan pun sedap jugak..senang panggil..teringat adik akak..nama dia pun yan jugak..

Zura said...

cik bam bam tue nama manja..xpe..

Zura said...

vel tue tuk ape rizal..??

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

kina pun suka nama KINA...

Zura said...

hehe..nama tue pemberian mak bapak kite kan..

puanbee said...

zuramerygoround sedap juga , kreatif ..saya join juga segmen ni sbb tu dtg terjah hehe.. salam kenalan :)

HAFIZAL said...

ohhh...mcm tu ker....

http://malaysiascore.blogspot.com/2011/10/anda-tahu-tak-kenapa-nickname-saya.html

Puan Kutu said...

dtg terjah sebelum buat entri..salam kenal yer!

Zura said...

thanks puanbee

Zura said...

mcm tue lah hafizal..

Zura said...

salam kenal jugak puan kutu..