Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Saturday, October 15, 2011

Sabtu Yang Penuh Rancangan Kegemaran Aku

Assalamualaikum.....

Aku nie bila ari sabtu je terus teringatkan TV9...TV9 kan di hati...hehe...itulah tagline TV9....memang sesuai....kalau tak de buat ape² kat umah...aku rela layan katun kat TV9 dari melayan hindustan kat TV3 ngan TV2....

Memang dari dulu aku kurang meminati hindustan walaupun orang dok cakap hero nie hensemlah...heroin nie cantiklah....cite nie bestlah...tak tahulah nape aku susah nak minat hindustan....tapi kalau hindustan tue genre seram aku suka...hehe...

Pada aku kalau nak di ikutkan.....tamil punya cite lagi best dari hindustan....sebab tamil kebanyakkannye menceritakan cerita masyarakat....kan kan kan kan....ape² jelah kan...korang pun ada pendapat korang sendiri.....

Meh aku bagitahu korang cita ape aku layan dari pukul 0700 pagi - 0530 ptg ari sabtu... 


0700 - 0730....atasinchi di TV3....


0230 - 0300....wonder pet's....


0300 - 0330...go go diego....


0330 - 0400....dora the explorer....

Jimmy Neutron (2001) movie poster

0430 - 0500....jimmy neutron.....

Align CenterJustify Full

0500 - 0530....spongebob squarepants....

>>>Boleh hilang strees kalau layan kartun....hehe...hari sabtu yang penuh kartun dalam hidup aku....

~ zura ~

14 comments:

Rtp Farra Arisha said...

suka nonton cerita karton ya? but i don't really love to do so. kecuali nonton cerita doraemon. arisha penggemar cerita itu ;)

~AmyLiana86~ said...

akak minat karton?? amy kurang sikit..kalau tgk pun usop sontorian jer..hehe

[sutera kasih] said...

wahhh kak..suka tgk kartun ekk..blh geng dgn adik sy hehe

shameel Iskandar said...

Best juga wonder pet's tu . suka lagunya ...apa yang penting bekerjasama. kami tak besar dan kami tak kuat. Bila bekerjasama semua jadi mudah..


Detective Conan zura minat tak?

iMBobo said...

wah byknye layan katun hehe

Zura said...

sy pun suke nengok doraemon...tp lupe masukkan dlm entry nie..

Zura said...

hehe..mcm budak2 kan amy...tp betul..boleh hilang strees

Zura said...

hehe..dh ade geng...

Zura said...

detective conan...huh minat..tp selalu aje missed...

Zura said...

nk buat cm ne iMBobo...dr layang hindustan...:D

アヌム ちゃん said...

waa pmnt cite katun rupenye.heeee

Ardini Humaira said...

la ni tetiap sabtu dni takleh tak tgk shin chan walopon sibuk sebab katun tu menceriakan hehe

Zura said...

a'ah...kat jepun anum pnah terserempak ngan atasinchi x..??hehe

Zura said...

dini suke sinchan..akak suke doraemon..