Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, October 4, 2011

Bila Hijabmu Di Buka

Assalamualaikum.....


Nanti cite seram nie menjengah pawagam...minggu nie...ari Khamis 06.10.2011...wow...teruja nak tengok...kalau tengok trailernya bukan main seram mengigil lagi....tapi jangan indah kabar dari rupa....

Tapi Tun M dah tegur penggiat seni sebab terlalu banyak sangat lambakan cite genre seram nie....Tun M takut kita² nie terpengaruh dengan amalan percaya kan bomoh....sikit² jumpa bomoh....macam tak percayakan kehebatan kuasa Allah...

Tapi aku ada pendapat aku sendiri.....kalau kita menonton sesuatu cerita tue dengan akal dan fikiran insyaAllah kita akan beroleh pengajaran dari cerita tersebut sebab aku percaya penggiat seni akan buat cerita dengan pengisian yang bermanfaat....

>>>Jom tengok nak....aku takut tengok sorang²....

~ zura ~

10 comments:

A N A K - A N A K K U said...

pastikan nie bebetol seram ra, x nak mcm cite ko pilih ari tue.....aku dah lame x tgk wayang...jom

.: iEyLa :. said...

sis..jom tgk nak??khamis ni..klcc.. ;)

[sutera kasih] said...

bagi penonton yg tahu beza baik buruk xpela..kalo yg tak tau beza lg cmne tu kak huhu..tp tu la filem seram tempatan bgs bah sbb di akhir cerita mesti selitkan ayat2 Quran berkaitan..jd penonton faham :)

~AmyLiana86~ said...

xnk tgk citer antu lgi..takut kena keje mlam2 sorg2..huhu

amal said...

huuu xnak tgk. trailer pun xnak tgk. tkut baby terkejut hehe... padahalnya mama dia yg takut :P

zh-ena said...

aku tak suka tgk citer hantu

Sharinginfoz said...

layang jangan tak layan

♥CIK SHA♥ said...

macam takot je nk pergi tgk..hohoh..

Joy said...

I is penakut...x berani nk nengok ;)

Myra Jay said...

Best gak laayan..
Tp tak tau bila nak ke panggung, dah lama rasanya tak jengah panggung wayang ;)