Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, October 6, 2011

Barang Di Kembalikan

Assalamualaikum.....

Inlah barang yang aku nak anta tue...kena sorokkan....nanti tak surprise plak....

Aku konyok²kan masuk terus dalam dust bin....

Bengang pun ada...bila nak pos barang pastu di kembalikan balik...tapi sebenarnya dah dapat agak dah akan di kembalikan sebab dulu Dini ada bagi tahu pasal nie...sekarang nie pos express hanya terima dokumen sahaja.....

Ish leceh betullah....dulu boleh je nak pos barang yang ringan kat dalam tue...erm....nampaknya kena buat pos lajulah pas nie...sebenarnya barang nie dah lama tunggak....risau aku simpan lama².....tak pe...insyaAllah akan sampai juga pada pemiliknya....

~ zura ~

11 comments:

Ya ALya said...

memg pun,pos ekspres pulgkn balik.......

.: iEyLa :. said...

alorh...dulu bole je..siap letak adiah kecik pon bole kan sis???hihi
saje la tu..

iedaurora said...

ohh ye ke, lecehnye nak gune pos express kan...

maszmadi said...

lorrr yeker..... baru tau nie..

zh-ena said...

xtau pun dah tak blh guna pos express utk hantar brg

Zura said...

xpnah kena lg Ya...br nk berjinak2 gune pos exp anta brg.,..

Zura said...

itulah peliknye...

Zura said...

kenalh guna pos laju pas nie eida..

Zura said...

zura pun br th masz...

Zura said...

nk promote pos lajulah Na...

Ardini Humaira said...

tu la kan kak tensi uwaaa :'(