Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Saturday, October 15, 2011

Mungkinkah Ada Tahajjud Cinta The Movie..??

Assalamualaikum....


Amacam...Tahajjud Cinta dah abis....korang puas hati tak ending dia....kalau aku baca beautifulnara.com....ada peminat yang tak puas hati....erm...sebab ending dia tergantung....tak tahu ape jadi pada ustaz Shauki, Seri, Solah dan yang lain²nya.....

Pendapat akulah....penonton melayu kita nie lebih suka di sogok dengan sesuatu yang jelas....sesuatu yang nampak tanpa perlu berfikir kesudahannya....atau tak mahu membuat bermacam² spekulasi tentang sesuatu tue....

Berlainan ngan aku...aku suka buat andaian untuk kesudahan sesuatu tue....aku suka berfikir..."mungkin macam nie atau macam nie"....bukan suka kan kekeliruan tapi aku suka sesuatu yang buat aku berfikir....

Memang jelas lah ending nya tergantung.....nampak muka terkejut ustaz Shauki bila rumah dia di serbu orang kampung yang di ketuai oleh anaknya sendiri....mungkin ada sebab Erma Fatima buat cam tue kot...manalah tahu ada Tahajjud Cinta The Movie pulak....hehehe...

>>>Segalanya tak mustahilkan....totally cerita dia pada aku...biasa² je tapi sarat dengan pengajaran....

~ zura ~

6 comments:

eijiazazee said...

rasanya xde the movie kot...dia bt season 2 kot....

[sutera kasih] said...

betul2..byk pengajaran.tp ok la cerita tu..cuma perlu penjelasan so penonton lebih faham..tak semua penonton di Malaysia ni punya pendapat & fikiran yg sama..kan kak?

Ardini Humaira said...

seri baik hati sangat rasa nak p pulas tlinga seri biau bela diri sket... wat muvi pun bagus jugak

Zura said...

erm..tgk je lah kan eiji..

Zura said...

itulah yan..penonton kite xnk sesakkan otak berpk..

Zura said...

hahaha...ntahlah..org dh buli dia pun nk baik lg kan dini...