Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, October 19, 2011

Berhenti, Bersedia Atau Jalan

Assalamualaikum......


Kalau lampu isyarat macam nie memang kemalangan berlaku...sebab sumenye bernyala..tak tahu nak berenti ke...bersedia ke..atau jalan....

~ zura ~

22 comments:

Ya ALya said...

macam ya tahu je lampu isyarat mana.....dulu ya g keja pun lalu trafic ni,sengal kan,teragak2 nak jalan.....

.: iEyLa :. said...

biar betul??ade ke nyala sume..
klu roska padam jela sume..bahaye2..

atty's said...

bahaya kan kalau traffic light camnie..malang tak berbau.lagi kalo ada yg rosak..lagi ler.

NM02 said...

park aje kete tengah2 jalan, semua keluar dari kete..

hehehehe

Cik Bambam said...

hahahah..kat Nilai ni pon ada satu mcm nie.. nyaris kita eksiden sbb nie.. hampeh betol..bukan nak baiki..huhu

|| NaFiRaa || said...

itu dia nak suh kita lebih berhati2 tuh.. muehehehe

zh-ena said...

TRAFFIC LIGHT KAT MANA TU RA

Ardini Humaira said...

sini pun kadang jadi gtu gak kak sobsss

Zura said...

mmg pun Ya...ade kete tue teragak2 nk jalan..

Zura said...

itu traffic light sengal tue ieyla..

Zura said...

tp kty..ade org suke traffic light rosak sbb xyah berenti2..

Zura said...

hahaha...cadangan bagus tue kak NM02..

Zura said...

itulah..boleh jd xcident..

Zura said...

berhati2..??erm...selalunye kalau rosak hanya lampu kuning je nyala..

Zura said...

kat merbau sempak na..

Zura said...

mana2pun dini..

maszmadi said...

lor..... ada ker... huhu

Myra Jay said...

Trafic light pun pening :)

♥CIK SHA♥ said...

uik? biaq betoi kak? sekali semua menyala..bahaya betol..takde yg repot ke?

Zura said...

tuelah sha...xthlah..traffic light tue mmg problem..

Redbloodsnow said...

tgk traffic light, jd teringat ttg my works...hehehe. kan zie bekerja dgn sykt yg buat traffic light. hiksss

Zura said...

hehe..a'ahlah zie..