Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, October 7, 2011

Teruja Dengan Queen Rania

Assalamualaikum.....

Dulu aku rase dia lah paling lawa tapi nape sekarang aku tengok biase² je...mata aku nie ada masalah ke....???

Dulu pertama kali tengok dia terus aku terpegun dengan ciptaan Allah untuk dia miliki....memang lawa lah...bukan setakat lawa tapi bijaksana...memang pakejlah kelahiran dia....subhanallah...ciptaan Allah s.w.t.....

Tapi sekarang nie dah banyak perempuan lain yang lagi lawa dari dia...tapi aku tetap mengata kan dia nie lawa walaupun biasa...mungkin sebab aku suka dengan personaliti dia kot....cukup cantik dengan kelahiran sebagai Islam sejati....

~ zura ~

12 comments:

|| NaFiRaa || said...

haah~ mmg cantek kan~ :)

ieda said...

org2 belah sana memang lawa2 dik .. mereka kira dekat lagi dgn para nabi .. para nabi dan ambia nie cantik2 dan lawa2 .. :)

oya said...

ada la tuh..ok sape lagi lawa dari die..tetiba plak kan..

shameel Iskandar said...

Queen Rania antara wanita yg lawa- itu mengikut pandnagan saya sebagai seorg lelaki.

iMBobo said...

siapa queen rania ni ek? cun gak :)

Zura said...

cantik sgt...

Zura said...

tuelah kan kak..arab design..

Zura said...

hehe...skrg nie ramai yg dh lawa oya..

Zura said...

betul tue shameel..pandangan sy jgak sbg ppuan..

Zura said...

queen jordan isteri kepada raja abdullah...kalau xsilaplah...

Ardini Humaira said...

cantik :D

Zura said...

mmg cantik..