Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, October 12, 2011

Bila Heliza Dan Fida Tidak Bertudung

Assalamualaikum....

Kat bawah nie keyword semalam....orang mencari Heliza tak pakai tudung....salah tue....kisah hot sekarang nie fesyen tudung Fida yang terlalu trendily....sehingga menampakkan lehernye sendiri...jauh berbeza di awal kemunculan dia dulu.....

Tahu tak...masa aku tak de mood nak berupdate blog nie.....aku usha² jugak nuffnang aku....mase tue mmg banyak orang masuk blog aku nie sebab nak tengok gambar Fida tue....tapi mesti dorang hampa sebab tak ade.....

Macam manalah kalau Heliza tak bertudung kan....??tapi aku solutelah Heliza nie....walaupun dia lawa, cun, cantik...personaliti dia tetap tak berubah....still sama macam dulu lagi....belum lagilah dia bertudung terlalu mengikut trend sampai nampak leher....

>>>Aku suka kalau seseorang perempuan tue sekadar mengenakan tudung bawal je untuk bertudung....tapi sebab fesyen sentiasa berubah²kan....sure kite nie nak mencuba....







Pencarian dua artis bertudung...



Heliza Helmi cantik walaupun bertudung simple...mata dia tue mahal....



Kan lawa pakai tudung cam nie je...

~ zura ~


8 comments:

A N A K - A N A K K U said...

aku suka heliza.....hahahaah mcm aku bertudung....hahahahahaahah

Zura Tahir said...

aku pun nk ckp jgaklah..mcm aku bertudung jugak...hahaha

TS said...

huhu...pencarian trbanyak isu fida la kat nuff..hikhik

Cik Amni said...

heliza meman cantik... suka dia... ada jugak dulu dia bertudung cam melekat semcam jer... tapi makin hari makin baik cara dia pakai tudung... =)

fida? hemm... ujian bagi dia... insha allah lepas ni dia akan jadi lebih baik...

~aSHa~ said...

tak suka dia bersanggul tinggi..

zh-ena said...

suka dgn heliza, sopan jea..
fida plak lepas tgk citer kasih alia pastu berpeluk dgn saper tah mamat tu tak ingat plak jd kureng plak ngan fida nie

~ain said...

feda tu pakai tudung topi dah skrg... geram aku!

Abang Masih Sayang said...

Muka fida kat gambar tu macam bekas awek aku kat poli penang..lupa dah nama dia sebab dia dah jadi bini orang..aduyaipun..