Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, October 12, 2011

Mesti Tengok

Assalamualaikum.......


Tahajjud Cinta....pergghh tajuk...cite nie kiranye biase je pada aku....tapi mungkin sebab plot² yang menarik dengan bakat pelakon yang menjadi....buat aku melekat nak tengok sambungan cita nie.....

Jumaat nie last episode tuk cite nie....pendek je kan episod cite nie....13 episod.....kang lama sangat kang...bosan plak....tak kesahlah kejap pun asalkan citenye padat.....tak sabar aku nak tengok ending cite nie.....hihihi.....padan muka bapak Seri....

~ zura ~

20 comments:

nick dot anis said...

i sk gile cite ni..tak penah miss lg:-)

ieda said...

x pernah tgk ..
huhuh dan x akan tk sbb x sempat dik

zh-ena said...

tak layan citer nie

Den said...

sama la, memula dulu tengok-tengok gitu ja, la ni dah suka..hehe.. esok wajib tengok sebab last dah, padan muka bapak dia..

.: iEyLa :. said...

bile ending ek cite ni kak???

Cik Bambam said...

kak zura..wpon kita peminat fanatik remy ishak..citer ni kita selalu skip tgk sbb menyampah tgk ustaz eman manan tuh..ahahhahaha.. so sbb ending dis friday.. harus tgk lar.. :D

~ain said...

tak suka sebab ustaz shauki tu jahat! arghhhhhh.. tekanan!

Liza Razak said...

saya pernah tgk sekali je...jarang tgk tv.semua org ckp siri ni best :)

|| NaFiRaa || said...

tak suka tengok citer nih.. mmg anti sungguh ngan citer nih..

Zura said...

dulu miss jugak nick..tp lah nie ngadap minggu2..

Zura said...

tgk online kak..

Zura said...

xpe na..dh nk abis pun,,...hehe..

Zura said...

padan muka bapak dia kan den..

Zura said...

jumaat ni ieyla...

Zura said...

hehe...tue tandanye eman manan mmg pelakon cemerlang...

Zura said...

hahhaha...tekanan jdnye ain..

Zura said...

boleh tahanlah liza...jln cite dia biase2 je...

Zura said...

wow anti katanye...nape..??

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

kadang2x termiss laa ceta nikh huhuhuu

Zura said...

samalah mya..