Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, July 19, 2010

Demi Buah Hati Aku Sanggup Kuar Duit

Assalamualaikum....

Hari sabtu duit aku melayang untuk buah hati aku nie...kena lah berkorban sikit tuk dia...kalau tak dia tak nak anta aku g keje ke g memana lah...sbb dia lah aku dapat menikmati tempat² yang best dengan tak payah berebut...

Sunggh selesa bile dia bersama aku...hehehe...tapi dua kali pegi Cameron, dua kali jugak dia kena tinggal...tak boleh nak bawak...rase mcm tak nak berpisah ngan dia je...kehkehkeh...biarlah susah payah aku ngan dia...

Memang dah mcm² orang dok pertikaikan nape aku pilih dia, nape aku tak cari yang lain..."ah...sbb dia lah aku dapat g keje cari rezeki...aku dah sayang kat dia"...wah sesuke je kan drang cakap cm tue kat dia...ggggrrrrr...

Dia nie mmg maintenance tinggi...kena pikir byk kali tuk miliki hati dia nie...that y aku jaga dia betul²...


Sipi² je tayar tue nak masuk lubang tue...eeee...ngeri aku...


Sapa itu...itu lah bapak aku...aku ajak bapak aku temankan g service kete aku nie....bapak aku tgh nengok org tue buat keje...

Lepas dh settle sume bapak aku ajak makan kat Restoran Mami Tanjung....bapak aku belanje aku milo ais je...bapak aku makan tosei...sepatutnye aku yg belanje bapak aku..tp bapak aku cakp tak payah...sian kot tgk anak dia br je kuar duit...hehehe...




Free Signature Generator

8 comments:

~ain said...

savvy mmg sparepart mahal kan zura? ayah ain pun pakai savvy. tapi, itu lah kesayangan dia.. "kereta cari makan" katanya.. lepas pencen dia nak jual laaa.. itupun kalau ada orang nak beli.. hehhe

A N A K - A N A K K U said...

hehehe selagi blum kawin, kan bwh tgjbw ayah..itu ayat aku kat ayah aku bila aku x kaya dulu.....skrg nie dh xleh guna coz dh ade sugar dady y x berapa nak sweet....hahahah

|| NaFiRaa || said...

adat pakai kereta kan.. mmg kena spen sikit duit utk dia...:)

..nOj.. said...

patutnye ko blanje apak ko mkn tosei + milo ais, apak ko blanje ko servis kete. hehehe. bole gitu ke?

Zura Tahir said...

savvy nie mana ade nilai ain...rase mcm xde org nk beli je klau jual pun..dah lah sparepart mahal...

Zura Tahir said...

ye lah...xkeje xpe, nie dh keje...bapak aku lg kaya dr aku...hhee

Zura Tahir said...

sbb tue kena pk 12 juta kali nk pkai kete nie kan nafira

Zura Tahir said...

wow...bengkok bapak aku...service lg mahal dr tosei ngan milo ais..