Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, August 3, 2011

Refferel Juga Penting

Assalamualaikum......



Ini semalam punye refferel....Ardini Humaira menjadi refferel tertinggi dalam blog aku semalam....ini kali kedua Dini jadi refferel tertinggi dalam blog aku....thank you Dini....ada jugak orang masuk blog aku dari blog femes Abg Nara...mungkin sebab satu komen aku pasal perpisahan Khairul Fahmi ngan Elia....

~ zura ~

16 comments:

.: iEyLa :. said...

ermm..pasni kne rajin komen2 kat sni la..
akk leyh jd referrel ieyla plak..hihi

Myra Jay said...

Yup, betul tu kak, referal nie penting kan :)

sarah mohamad said...

tahniaaaah! me takde eh? hehe

Joy said...

ehh I pun masuk list ;)..hihihihi

saya_arief said...

banyak nye refferel dye.
:D

Salwa said...

wuyoo..tinggi tul.

zh-ena said...

skag nie mmg tgh top si Apek tu kan

Ardini Humaira said...

:')
nanges...

wahhh blog dni jadi top referral..
meh2 pakat baca blog kak zura!

Zura said...

hehehe...insyaallah ieyla..

Zura said...

supaya kite th dr mana org dtg tgk blog kite...

Zura said...

ntahlah sara...nti2 adelah tue..

Zura said...

hehe..tahniah joy...

Zura said...

tuelah...org byk masuk blog dini..sambil2 tue drg klik ke sini...

Zura said...

hihi...pembaca dini ramai..

Zura said...

a'ah..buat jelah kisah psl dia..confirm blog ko ramai org terjah....mcm aku pnah buat psl fida kena bang...

Zura said...

dini jd org tgh untuk drg smpai je blog akak..thanks dini..:)