Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Saturday, August 13, 2011

Atasinchi Kartun Pilihanku

Assalamualaikum......

Sapa suka tengok kartun.....aku suka tengok kartun....macam budak²kan....bagi aku dari melayan cita romantika di amor....aku rela layan kartun lagi....tak kiralah kartun ape pun....boleh je aku melayan sorang²......

Atasinchi antara kartun yang aku suka.....cita dia memang kelakar giler.....aku suka watak mak dia....bengong² je watak dia....memang tak tahanlah nengoknya....dapat anak plak sengal² bahasa...hehe....

Pagi tadi layan kejap t.v....sekali tengok cite nie start pukul 7...alamak dahlah aku nak pegi keje pukul 7.15.....kena kuar awal sebab bulan pose nie masuk awal 15 minit...kalau hari² biasa dapatlah layan sampai abis.....

Erm....kalau tak salah aku cite nie ada pukul 7 p.m....hari sabtu...clash ngan Sin Chan....nasib baik aku kureng sikit cita Sin Chan....so abis je ngadap Atasinchi terus tukar channel NTV7 ngadap Doraemon plak....hihihihi.....

>>>Sesekali atau berkali² ngadap kartun boleh realease tension tau...


One happy family.....




Nielah mak dia....jendol woooo dahi dia...orang cakap dahi jendul nie pandai...ye ke..???mak dia nie suka mengemas dan agak tegas.....nak anak² dia ikut cakap dia 100%....

~ zura ~

14 comments:

Sharinginfoz said...

pernah gak tengok citer ni, budak2 memang suka

~AmyLiana86~ said...

amy xsuka kartun la kak zura..hehehe..

blog-tips-kurus said...

Sabtu same time dgn SinChan kan? tpaksa abaikan mak telur ni sebab kesian kat SinChan.. ;)

Ya ALya said...

ya suka gak atasinchi n sinchan.....memang feveret kartun ya ni.....

[sutera kasih] said...

haha tak suka kartun tu dear..sebab geram tgk dahi dorg jendul2 ;P

Zura said...

bukan budak2 je org dh tua bangka nie pun suke..hihi..

Zura said...

laaa...asal amy xsuke...best tau..hikhikhik..

Zura said...

hahaha..mak telur panggilannye..

Zura said...

ya pun suke...sara suke x..??hehe

Zura said...

hahaha..pulak yan nie...nmpak x cun ke..

.izzati liyana. said...

hihi. adik saya tengok cerita ni. so, kdg2 pun layan sekali bila dah duduk depan tv tu.

Zura said...

boleh geng lah ngan adik izzati..

zh-ena said...

sama la ngan aku..kartoon mmg jadi pilihan aku..sama2 layan dgn umairah hahahahhahaa

Zura said...

kite bleh jd geng..sekali ngan umairah..