Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, August 19, 2011

Salam Hari Jumaat

Assalamualaikum.....



Salam hari jumaat semua.....alhamdulillah masih di beri kesempatan memperolehi berkat hari jumaat yang penuh rahmat ini..penghulu segala hari.....dan hari feveret setiap manusia yang bekerja sebab esok dorang bercuti hujung minggu...aku kena keje....

Semalam kawan adik sepupu aku accident ngan bas....adoooiii...sedih plak aku dengar dan turut berdoa semoga budak tue tak de pape...dia di tempatkan kat Hospital Ampang dalam keadaan koma....pagi tadi dapat tahu dia muntah darah....kena operate kepala sebab ada darah beku....

Risau dengar accident sampai macam nie sekali...hati orang tersayang surelah menangis meraung tak tertahan....hiba hati ibu dan ayah...sanak saudara lagi....kawan²....so kepada anak² muda....berhati² lah bawak motor....raya dah nak dekat nie....

>>>Setiap apa yang kita lakukan mulakan dengan Bismillah dan di akhiri dengan Alhamdulillah...semoga perjalanan hidup kita di berkati...amiiiiiiin...

~ zura ~

16 comments:

ieda said...

aduhh sedihnya .. berhati2 lah musim perayaan nie .. paling risau merek2 yg balik jauh tuu

semoga kawan adik sepupu zura baik2 aje ..

atty's said...

nak musim2 raya ni byk accidentkan..
hati2 di jalan raya ye zura

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

salam jumat...dan selamta berhari mingguuuu

NM02 said...

risau gak perjalanan jauh nnt

wahida said...

seriaunye baca...

semoga kita semua dijauhkan drp bencana seperti ini....

Aishah Rahman said...

Selamat Hari Jumaat Zura.. Be strong and keep on praying for him (assume he's a boy) Keep on updating about him.

rian said...

selamat hari jumat..
terimakasih sudah singgah, zura :)

Sharinginfoz said...

sorry to hear adik sepupu accident

Joy said...

semoga adik sepupu zura akan ok...

cikguden said...

malang tak berbau. hati2 selalu.

[sutera kasih] said...

kesiann..simpati dgn nasibnya, semoga sembuh cepat..hati2 la di jalan raya..

iedaurora said...

semoga perjalanan kite balik kampung nnt selamat..

iMBobo said...

kesiannya..semoga dia cepat sembuh ye..

velasrizal said...

mintak2 la pegi n blk dgn selamat

Myra Jay said...

Mudah-mudahan dia selamat dan cepat sembuh sebelum raya nie..

Zura said...

alhamdulillah buak tue dah pun selamat...