Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, August 16, 2011

Selamat Menyambut Nuzul Quran

Assalamualaikum...

Esok adalah hari penurunan ayat pertama Al-Quran....satu kitab panduan untuk umat Islam...keistimewaannye Al-Quran adalah panduan lengkap dan suci untuk umat islam...sejajar dengan era kemodenan...selamat menyambut Nuzul Quran.....

>>>Sebagai negara Islam sepatutnya di beri cuti umum...bukan pilih² negeri......

~ zura ~

14 comments:

.: iEyLa :. said...

selamat bercuti pada yg cuti.. ;)

Aishah Rahman said...

selamat menyambut nuzul quran zura

Joy said...

iye..spttnye semua blh bercuti...I keje esok :(

manmala said...

http://manmala.blogspot.com/2011/08/nuzul-al-quran-17-21-atau-24-ramadhan.htmlsaya ada entri yg mnarik berkaitan nuzul al-quran

Siti Suriani said...

pahang cuti! hehe :)

deqlis said...

selamat bercuti...

hmm patut semua cuti kan..:-)

sahromnasrudin said...

NS kne kerjo huhuhhhhh

Redbloodsnow said...

zie kerja. sepatutnya seluruh malaysia cuti taw. coz malaysia kan negera islam.tapi itulah... :(

wahida said...

kl tak cuti pun...huhu..

kalau cuti boleh kita ngaji kat umah kan...

dhiera said...

selamat menyambut nuzul al-quran juga~
tapi saya keje.huaa

norhaizan said...

betul ckp kak zura, sepatotnya semua negeri dpt cuti..nor kat penang ni cuti, tapi company plak tak ambik..wuwuwu

Ieqa Swetluv said...

selamat menymbut nuzul quran ya Zura.. hurmm.. pasal cuti ni, nak buat camne kan, ada negeri dapat cuti msa hari pertama Ramadhan, ada negeri pula ambil cuti masa Nuzul Quran..

Qaseh dalia adelia said...

selamat menyambut nuzul quran yeee

Myra Jay said...

Semua negeri rasanya ada pilihan samada nak amik 1 Ramadhan @ 17 Ramadhan, kalau ada negeri ambik 1 Ramadhan maka 17 Ramadhan kena kerja lah..

Mcm Myra ofis tak amik 1 Ramadhan so kami cuti pada 17 Ramadhan..