Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, August 2, 2011

Kecik² Lagi Dah Pandai Merempit

Assalamualaikum.....

Apelah rupanye pakai helmet macam nie untuk mematuhi ciri² keselamatan....adakah berbaloi....tak tahulah helmet sapa dia rembat....pakai helmet cenggini buat aku teringat kat majalah ujang....lawak betul....

Naik moto ngan balak lepas tue pakai helmet stail cam tue....dah orang tengok orang gelak kan...lepas tue boleh tanya kehairanan kat balak dia kenapa orang gelakkan dia....dah pakai helmet macam tue mahunya orang nak tahan gelak...




Vroooooooooooooooooooooom...g merempit depan umah...

~ zura ~

8 comments:

zh-ena said...

anak buah ko pun hisap puting gak ker hehehehhee

Redbloodsnow said...

hehehe....mat rempit isap puting..kehkehkeh :D

Zura said...

a'ah...susah nk berenggang ngan puting...

Zura said...

hehe..minah rempit nie zie..

Myra Jay said...

Puting kat mulut tak tinggal ;)

Ardini Humaira said...

meh dni bonceng moto ngan dia hahahaha :p

Zura said...

mmg pun myra..

Zura said...

naik basikal je dini...hahha..