Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, August 9, 2011

Selasa Yang Best

Assalamualaikum....


Alhamdulillah.....aku masih di beri kekuatan untuk mencari rezeki di atas muka bumi Allah ini...sesungguh nya untuk minggu ini aku tiada istilah monday blues sebab semalam aku bercuti...so tiada Kenapa Isnin....hehe...

Bila dah tiba hari selasa nie macam semangat sikit nak keje....chewaaaaaah...banyaklah punya semangat....atleast aku bekerja pada hari kedua orang lain bekerja...hehehe....sangat hampeh....lain sebab bercuti...lain plak yang jadinya....

>>>Ape pun....aku bersyukur dengan apa yang aku lalui masa aku bercuti semalam....segala hal menda sudah selesai....insyaAllah....

~ zura ~

20 comments:

.: iEyLa :. said...

uwaaa...jeles tul..hihi

amal said...

wani plak keje separuh hari je semalam.. tengahari dapat mc hihi

ieda said...

akak nie sentiasa banyak kerja dik .. tapi saje2 je BW ekekke supaya x ngantuk huhuh

krole said...

alhamdulillah kalo camtu...smngat ya zura hehehe

A N A K - A N A K K U said...

erm smlm aku xdepun monday blues,coz hari2 aku menghitung hari bila nak weekend...hahahahah

sahromnasrudin said...

alhamdulillah..

urusan awak dipermudahkan oleh -NYA

~aSHa~ said...

arini ari ketiga bekerja bg sy dan sini...uhuhuhuhu...sunday blues la kot...

Dalin said...

bila hari2 dok rumah.. jadi boring kak.. huhu~ mcm Dalin la.. tp ape2 pun.. kena balance lah.. keje, keje.. bila cuti tu, cuti puas2~

maszmadi said...

bestnyer cuti...

[sutera kasih] said...

slmt menempuh hari selasa hehe

Zura said...

usah jeles2 eiyla...hhe..

Zura said...

xpelah ibu mengandung...tp masih ade mood berblogging jugak erk wani...

Zura said...

betul kak..nk hilangkan bosan tue yg sambil buat keje sambil BW...

Zura said...

hehe..semangat nie smentara je krole..haha

Zura said...

ko mmg..ari2 dok ngadap kalender...

Zura said...

alhamdulillah sahrom..sume nye okey...

Zura said...

hahaha..ade ke sunday blues...bolehlah..

Zura said...

biaselah tue dalin...bile keje pun merungut kite nie..bile dok umah pun merungut jgak..

Zura said...

dpt tenangkan diri masz...

Zura said...

dah nak balik dah yan..hehe..itu yg suke nie...