Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, August 8, 2011

Kenapa Isnin

Assalamualaikum.....



Suka aku ayat kat atas tue....rasa cam lawak plak ayat tue tuk orang yang tak suka ari senin nie....alhamdulillah....sedar tak sedar kita dah pun lapan hari berpuasa....kejap je kan...dah seminggu bulan Ramadhan dalam hidup kita untuk tahun 2011 nie....

Tapi asal hari senin nie je....sure orang malas nak pegi keje lah...pegi sekolah lah....biasalah orang selalu cakap...untuk memulakan sesuatu tue memang agak liat sikit....umpama kita nak pegi kejelah....kena panaskan enjin kete dulu....

Okeylah....sempena hari senin yang bahagia nie...almaklumlah dalam bulan pose nie....senyum-senyumlah sentiasa....lagi plak...bulan Ramadhan nie kan balik awal dari biasa....setahun sebulan je dapat balik awal cam nie.....

>>>Selamat bekerja sume.....

~ zura ~

16 comments:

.: iEyLa :. said...

hehe..suke la ayat ats tu sis...
aah kan..dlm setahun, sebulan ni je dpt g keje awal balik awal..hehe..suke2

Redbloodsnow said...

A'AH kak zura.zie pun jd suka gak dgn ayat dlm pic tu. its soooo true kan :)

Ardini Humaira said...

selamat bekerja kak :D dni smalam lagi dah mula kelas hehe

dwaty said...

selamat berkerja dan selamat berpuasa tuk zura juga...

Joy said...

dpt balik awal 30min..tp cukup bermakna.. ;)

b a m b a m ' s said...

kesian hari Isnin.. dia x bersalah!! heheheh..

Cik Bambam dah bertukar domain

NahDaTuLIzaH said...

Senyum sokmo sebab mood bos baek pagi senin nih...hehehe

[sutera kasih] said...

aaahhh kan..asal senin je mesti rasa lemah longlai kan hehe

Zura said...

so gunekan sebaik mungkin ieyla..

Zura said...

mcm ayat frust pun ada jgak zie..

Zura said...

ooo..ye ke...rajin2 study tau..

Zura said...

thanks dwaty...

Zura said...

bermakna sbb dpt sediakn hidangan buka pose..berharga tue walaupun 30 minit...

Zura said...

hahahha..tuelah pasal..asal senin je org malas..

Zura said...

okeylah tue izah...mesti ada bonus kot..hehe..

Zura said...

nape erk yan...