Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, August 15, 2011

Andai Itu Takdirnya

Assalamualaikum.....


Hari nie sudah 15 hari kite berpuasa...ada lagi ½ bulan lagi nak raya...sekejap nya masa berlalu....terlalu pantas aku rasa sampaikan aku rasa adik aku tak sempat nak abiskan jahitan dia....hehehe....ape kena mengena ngan aku....

Sebenarnya pada tarikh ini genaplah empat tahun kisah² pahit manis dalam hidup aku.....sesuatu pengalaman yang menjadikan aku insan matang walaupun tidak sematang mana pun...masih perlu bimbingan....

Tapi sedikit sebanyak ceritera tarikh ini banyak membuatkan aku lebih berfikir jauh untuk menempuh hari² mendatang yang aku sendiri tidak tahu sebesar mana aral melintangnya....sesungguhnya itulah takdir buat aku....

Setiap perjalanan hidup kita sentiasa di buru godaan² yang mencabar untuk kita melangkah ke depan....terima kasih pada takdir yang terus membuatkan aku tabah berdiri hingga ke hari ini....amiiiinnnn....

~ zura ~

16 comments:

TS said...

jadikan pengalaman itu sebagai titik tolak perubahan yang lebih baik dalam hidup kite..

A N A K - A N A K K U said...

chaio!chaio! lagi bnyk ko tempuh lagi bnyk ko sakit hati, lagi bnyk ko tesenyum...lagi dewasa hidp ko

wahida said...

setiap yg terjadi ada hikmahnya..

Aishah Rahman said...

everything happen for reasons. Selamat Berpuasa

Shahada Fauzi said...

semoga akak terus tabah menempuh perjalanan hidup akak..^_^

Izzati Liyana Sabri said...

semoga tabah menghadapi segala dugaan yang mendatang. :)

amal said...

apa-apa pun, tempuhinya dengan senyuman yang paling manis! :)

maszmadi said...

semoga hari2 mendatang menjadi semaik baik buat kita.. ameen

lady-D said...

teruskan pndg ke depan ye zura^^

zh-ena said...

tinggal 15 hari nak kita berpuasa.aku dah tinggal 8 hari pun..

BAYU HEBAT SDN. BHD said...

lets move on ;)
yang manis membahagiakan..yang pahit mematang kan..1st bc tajuk td igt zura nk review novel " andai itu takdirnya:..sedih cite ni....

Zura Tahir said...

thanks kengkawan atas nasihat d kata2 semangat...luv u all..

Myra Jay said...

Pengalaman mematangkan kita kan..

Zura Tahir said...

yup..pengalaman adalah aset hidup yg penting...

[sutera kasih] said...

tabah kak..sama2 kita tabah menghadapi takdir yg telah ditetapkan, pasti ada hikmah di sebaliknya :)

Zura Tahir said...

insyaallah yan..