Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, May 16, 2011

Kawan Kolej Kahwin

Assalamualaikum....

Hari Ahad semalam ada kenduri kat Semenyih...member kolej aku melangsungkan perkahwinan...aku pegi ngan Imah, Ena, Shumie....ktorang konvoi...sesat jugaklah nak mencari umah pengantin nie....

Nama pengantin nie Salimah tapi ktorang panggil Sally....sebenarnye dorang nie semua senior aku masa belajar dulu...aku lagi banyak kali aktif ngan senior aku berbanding batch aku sendiri...almaklumlah senior aku pun kawan baik aku jugak...

Kebanyakan senior aku nie semua sebaya itu yang boleh ngam tue...memang giler²lah..boleh je aku masuk join dorang...meh tgk gambar kat bawah....


Cantik baju dia...berkenan aku tengok...pengantinnye pun lemah lembut je...







Blogger Templates

20 comments:

atty's said...

dekat dah semenyih ngn umah kty

Myra Jay said...

Thniah buat pengantin baru buat Puan Sally :)

ura lak bila lg kan?? :)

Miecyber said...

Tahniah....


4 beranak perompak berjubah

Sharinginfoz said...

selamat pengantin baru

Redbloodsnow said...

selamat pengantin baru buat mereka :)

zh-ena said...

mcm kenal jea gamb02 nie hehehehhe

d_LA said...

best tol tgk org kawen..huhu..tahniah tuk kwn zura tu ye^^

qamarguyz said...

salam ziarah..
waAa..memang ramai betul kawan-kawan da kahwin..saya bila lagi?!
jelez nie..

アヌム ちゃん said...

congrates to your friend :)

Zura said...

ye ke..sy nie ikut org je kty..

Zura said...

soalan bonus tue myra..hehe

Zura said...

thanks miecyber

Zura said...

sharinginfoz - thanks so much,,,bg pihak kawan..ehe

Zura said...

thanks zie..

Zura said...

hehe..ala aku ambik dr fb ko..ko xtagged kan pun kat aku..

Zura said...

thanks dla..mmg seronok kan..

Zura said...

erk..kawin aje roy kalau dh ade calonnye..hihihi..

bidadarihijau said...

seronok tgk org kawennn..semakin ramai kawan2 yg kawenn...huhu

Ardini Humaira said...

uwaaaaaaaaaaaa nak kawen jugak :'(

Zura said...

xpe..xlama lg lah tue dini..