Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, May 24, 2011

Aku Bahagia Bila Korang Bahagia

Assalamualaikum.....

Hari nie aku tengok bloglist aku yang bahagian bloglist member baik aku tue...ade satu kebetulan yang aku susah nak jumpa...ape kebetulannya....bila aku tengok ketiga-tiga entry member baik aku nie berkisahkan anak² dorang....

Aku teruja nak membaca entry dorang nie sebab nak tahu ape yang dorang citekan pasal anak² dorang..ketiga² dorang nie dah ada dua orang anak....alhamdulillah korang sume bahagia...aku pun tumpang bahagia...

>>>Sayang korang..... :)


10 comments:

Hishyamuddin said...

hehe, bagus la..nk ke blog diorng pl..

A N A K - A N A K K U said...

hehehe aku bahagia bila engkau turut bahagia....

Amni said...

kawan2 aku ramai gak dah akwen..c uma beluma da anak je lagi.. huhu

Redbloodsnow said...

dua di antara mereka zie ada baca blog dorg. sonok kan :)

Ardini Humaira said...

dni pon teringin ja duk tengok orang post pasal baby anak ni... tumpang bahagia kan kak :)

Zura said...

terjah hisyam..

Zura said...

thanks mah..sama2lah kita bahagia..

Zura said...

blm rezeki lg tue amni..

Zura said...

hehe..nti masuk lg satu blog tue..

Zura said...

nti dini plak...xsabar nk tunggu nie..