Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, May 11, 2011

Panas Pepagi Nie Dengan Satu Isu Semasa

Assalamualaikum.....

Hahahahahhaha...nak gelak dulu sebab aku telah memanaskan arena Warung 1 Malaysia pagi nie...dengan isu yang aku dengar dari radio Era....topik hari nie "perempuan lebih dari lelaki"...nie lebih fokus pada yang berpasanganlah...

Macam² pendapat aku dapat dari member warung...bestlah sebab kita boleh berbincang sesama sendiri dengan pandangan masing²....tak sempat nak baca pandangan org nie...org tue plak bagi pandangan....menderu² pandangan datang...

Post yang menarik minat warung 1 Malaysia pagi nie....
Blogger Templates

10 comments:

atty's said...

ada gak dgr pasal isu ni pagi tadi kt era.

Liza Razak said...

ishh...kesiannya laki tuh kerja duk umah je kan..kite yg perempuan dok umah pon dh bosan..inikan pulak lelaki

d_LA said...

dah lama x dgr radio pg2..huhu..topik cam gini ssh nak sejuk sbb msg2 pertahankan hak kan..

Ardini Humaira said...

hehe isu tu memang hot.. tapi kalo dapat bertoleransi ape salahnya :)

maszmadi said...

haha, mau isu ni panas sampai ke esok.. huhu

b a m b a m ' s said...

adakah disebabkan ini dunia byk andartu?hehehe.. bukan ar kak zura.. laki byk kat pusat serenti..ekkeke

shameel Iskandar said...

jarang dgr era sbb suka dgr sinar. lelaki dan perempuan, sama2 lebih dan sama2 kurang. masing2 perlu utk lengkap melengkapkan.

Myra Jay said...

Owh, xtahu menahu pun, mklumla 3hari terperap je dalam spital :)

**Adiah dah sampai tau, cantik sangat :) Kreatif :)

velasrizal said...

ala rugi..xsempat dgr pg td lah

Redbloodsnow said...

huhu...bg zie isu panas n sensitif tuee..kehkehkeh. sure ramai guys yg tak puas hati...hahaha :P