Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, May 23, 2011

Jam Aku

Assalamualaikum....

Aku nak cite sikit pasal jam aku..ari sabtu baru nielah...anak buah aku...memule dia ambik handset aku...lepas tue mak dia terus ambik dari tangan dia....lepas tue dia ambik jam aku plak...mase tue aku tengah makan...

Ingatkan lepas makan nk pujuklah dia baik²...tak dan..dia campak jam aku...uwaaaaaaa..nak nangis aku...berkecai hati aku....

Nielah budaknye tue...

Macam di kerat² je pecahnya...

Serpih jam yang tak boleh guna lagi dah...

Dah baik pun..kena charges RM5.00...repair kat The Store semalam jugak...
Blogger Templates

10 comments:

Farah Shamsudin said...

nasib baik boleh repair lagi kan.. kalau x, memang kena beli baru.

krole said...

sabar je wak hehehe...krole phm perasaan wak..handphone krole penah kena buang oleh ank buah krole..pergh!!! cam tercabut nyawa je waktu tu hehehe...nasib repair 5 henggit je ngeee~

A N A K - A N A K K U said...

heehehe..ingat ko beli baru je....

Myra Jay said...

alahai siannyer... :)
Seb bek leh repair, RM 5 berbaloi dari jam tu takleh guna langsung lg sedih kan :)


Zura, Myra dah pos hadiah hari ni, Maaf sesangat sebab lambat..
tracking Number LG12 519 258 7MY

Ardini Humaira said...

wah pandai akak repair :)

Zura said...

huhu..sedih fara..

Zura said...

bagai nk tercabut nyawa..statement berani tue krole..

Zura said...

sayanglah mah nk beli br..

Zura said...

syg ngan jam tue myra..

Zura said...

akak repair mendenye dini..anta kedailah syg ooii..