Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, May 5, 2011

Sakit Kepala Tapi Bukan Main Ligat Lagi

Assalamualaikum....


Hari nie aku ambik halfday sebab sakit kepala yang dah tiga hari berlarutan....mungkin sebab aku tido lambat kot...tpi bukan sebab sengaja nak tido lambat pun...mata nie yang tak mau lelap...dah banyak kali try tutup mata...tak mau jugak...

So ambik halfday teruslah menuju umah mak bapak aku....sampai je...aku di sambut oleh anak-anak buah kesayangan.....alahai tomeynye dorang sambut aku....hilang sakit kepala aku...suka betul dorang tengok mak ndak dorang balik....perasan...

Ingatkan balik bolehlah relax-relax ke....lelap kejap ke....tak de nye nak macam tue....lagi sakit kepala aku di buatnya dengan kerenah anak buah...aduuiiiyaaay...jap kang bergaduh...kejap kang tumpah air....kejap kang melalak, terjerit-jerit.....fining fining....

Tapi nak tahu ape aku buat petang tadi....tak de nya aku nak duduk umah kan...sakit sakit pun pegi jugak selesaikan urusan yang tertunggak....esok aku cite sebab ada gambar nak aku selitkan...
Blogger Templates

6 comments:

Miecyber said...

Semuga segera pulih...

Tips Kejayaan

Ardini Humaira said...

meh makan panadol kak :)

Redbloodsnow said...

cian akak. gi klinik ea nnti check. if still gak berlarutan. cuba kaedah syifa yg pernah zie ajar dlm blog. nih dia link tersebut :)

http://princessredbloodsnow.blogspot.com/2010/11/penawar-sifa-mengubati-pening-kepala.html

Zura said...

thanks mie

Zura said...

dh makan dh dini...huuhu

Zura said...

thanks zie...nti akak masuk baca erk...