Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, May 2, 2011

Jadi Entry Pilihan Aimi

Assalamualaikum.....


Aku heppy sangat bila jadi entry pilihan give away dari Aimi...terima kasih banyak-banyak ye Aimi...pada aku entry aku tue simple sesangat tapi yang simple tue jugaklah dapat menarik hati Aimi....aku dah ikat hati Aimi kuat-kuat...tunggu nak tarik je....hehe....

Kalau nak tengok sapa lagi bertuah meh skodeng kat sini --> Entry Pilihan Aimi....dan kalau nak skodeng entry simple aku tue meh klik sini --> Jom Join Giveaway Aimi....yang bestnye...Huda pun tersenarai jugak sebab Huda yang tag aku...

>>> Good luck tuk Huda dan mereka-mereka yang join..
Blogger Templates

4 comments:

Syuk Ry said...

tahniah pada anda kerna jdy entry plihan..
film review : THE ROOMMATE

Myra Jay said...

Thniah ye Zura :)

Zura Tahir said...

thanks syuk..

Zura Tahir said...

thanks MJ... :)