Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, May 24, 2011

Tengok Sampai Tertido²

Assalamualaikum.....

Semalam adik aku bagi aku tengok gambar yang dia snap kat handset dia...pastue aku terus bluetooth kat handset aku...comey je aku tengok..haha...puji anak buah sendiri...tak boleh blah betul....ada orang lain nak puji ke...hehe..baik aku puji sendiri...anak buah aku....hahaha...

Gambar nie adik aku snap masa dia tengah leka tengok maharaja lawak...minggu muzikal nabil....tengok punye tengok dia terus kebabooomm...inilah hasilnya...

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*



Alahai siannye anak buah aku nie...terteleng² kepala tido...

Blogger Templates

30 comments:

Myra Jay said...

Hehee, tu tndanya Nabil tak lawak la smpai tertidoq ha :)

Takpun dia letih tengok Nabil sama kot..haha

Apapun mmg comel :)


Oh ya, kalau sudi jenguk le link nie ye "Hadiah untuk..

wahida said...

mak aiiii, tdo sikit punya stail ko...comel jer...

velasrizal said...

alahai comelnye bdk ni tdo..

Ardini Humaira said...

ngeeeeeeeee comelnye gaya tidoq dia :D

ieda said...

uhuuhu ngantukk sgt2 tuu :))

Scya Lollita said...

heeeeeeeeeee , sian dia sampai teleng2 haaa

[sutera kasih] said...

alulululu comelnya..kesian tetido2 dh..

Adam Roslan said...

Betul betul tidur ni. :)

IKEA Meatballs Halal

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

kalau budak tecik tidO cOmel je kan muka dOrang. kalau kita yg dah tua nie tido mesti buruk kan? ngeeee...

p/s: yew la zura..kina x tahan keje dgn keadaan mcm ni. hari² pegi kerja merungut... (sedih taw dpt manager mcm ni)

maszmadi said...

alala ciannyer dia sampai tertido kat kerusi yerk...

fadh leyanie said...

haha,,sakit leher dia..kesian..

Redbloodsnow said...

alahaiiii..comelnyaaaa. tuh baru tertido..hehe.

Arief Arf said...

lawak tak menjadi la tu maknanya.. siap tertido lagi..
hahahaha

shafiq said...

Hahaha..Cuteeee..

d_LA said...

comey giler dia tdo..hehe..camne ni layan lawak smpai tertido..pelik tu..hehe

Zura said...

ntahlah myra..lawak ke x akak pun xth smpai dia tertido sakan...

Zura said...

itu harus tue kak tido penuh skill...

Zura said...

pe'el dia lg comel rizal..

Zura said...

hahaha...sampai kaki bersilat bagai tue dini..

Zura said...

hahha..budak suka tahan mata kak eida..

Zura said...

nk buat cm ne scya..dah dia boleh tido dlm ape jua keadaan....hehe

Zura said...

hehe...tgk lawak nabil tidolah terus yan..lawak ke x..akak pun xth..sebb respon dia sama je..

Zura said...

a'ah adam..bkn tipu2...:D

Zura said...

mmg buruk kina...nk nye tido ngan air liur basi kuar..hahaa

Zura said...

hehhe..dh dok sakan kat kusi tgk ML masz..

Zura said...

xkot fadh sbb dia lena je..hehe

Zura said...

hehe..penuh skill kan zie...

Zura said...

hahaha..lawak kurang menyengat smpai terlentok...

Zura said...

thanks shafiq

Zura said...

ntahlah dla..agaknye mmg nak tido tp nk tgk ML..