Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Saturday, May 21, 2011

Tak Rugi R2 Masuk Balik

Assalamualaikum...

Aku menambah lagi koleksi video lawak dari lawak yang aku suka...meh layan lawak R2 yang di undi masuk pada minggu ke 8 nie...



Blogger Templates

12 comments:

Amni said...

aku tak de chanel citra.. memang tatau pe jadi... salu layan kat you tube je.. orang dah tau citer, aku baru nak tgk.. hahahaha

Miecyber said...

R2 memang best...
Rugi kalau Amir masuk...

Video Perarakan Bantah Lynas 20 Mei 2011

darul_makmur@yahoo.com said...

Salam...nak tumpang promosi boleh tak...klik la sini...terima kasih...peace

~ain said...

betul! berdekah2 kitorang hari jumaat tu...

ieda said...

memang x sia2 kan .. ekekke mana ada org mengaku dia gile ahhahahhah
sakit peyut akak nie :))

Ardini Humaira said...

dni astro pon tado hehe

Zura said...

tgk utube je amni..

Zura said...

betul3x miecyber...

Zura said...

asal xbergolek2 ain...

Zura said...

tuelah kak..mase drg tersingkir tue mmg xpuas hatilah...

Zura said...

tgk utube je dini..

Zura said...

darul - erm..