Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, May 27, 2011

Harmonika Yang Harmoni

Assalamualaikum....



Haaaaa..korang tahu tak alat muzik nie...eh salah tanye...korang tahu tak nak main bende alah nie....aku..??aku tak tahu main alat muzik nie tapi aku suka tengok orang main bende alah nie....kalau aku tengok sure macam orang tengah bercinta...hehe...

Bila tengok orang main alat muzik nie terutamanya lelaki....aku rasa lelaki tue macam macho je....hahahaha....korang setuju tak...???tak tahulah nape aku suke tengok orang main alat muzik nie....mungkin sebab bunyi dia kot....

Alat muzik nie memerlukan pernafasan yang panjang.....sebab aku tengok Ahmad Idham main masa maharaja lawak macam seksa je....terkedu beb aku tengok dia pandai main...hehe...jatuh cinta plak....hahaha....kalau korang suka alat muzik ape...??
Blogger Templates

7 comments:

wahida said...

kat umah ada harmonika ni, hubby akak dpt masa outstation kat jepun dulu, malangnya, hubby akak tiup benda alah ni pun tak tau...hahaha!!

akak lagi suka kalau org lelaki pandai main gitar, siyes, boleh tangkap lentok wa cakap lu!!

A N A K - A N A K K U said...

AKU SUKA DRUM...kalau lah aku dpt main drum...puas

Redbloodsnow said...

zie ms kecik² dulu selalu tiup menatang ni. bile dh beso..tak pernah ler plak tgk benda alah ni lg..haha

zh-ena said...

aku suka dgr gesekan bi0la..suka tgk vanessa mea dgn kenny g (dia nie tiup seks0fan) mmg layan la

Amni said...

tunang aku ada.. n pandai main jugak.. tp macam dah lama dia tak main... asyik ngan gitar.. hu

d_LA said...

suke drum n gitar kot..hehe..dulu ms skolah dla suke ketuk2 drum..

Ardini Humaira said...

dulu2 dni selalu tiup ni pow abah punya ;p