Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, May 26, 2011

Hadiah Dari Myra (MJ) Dah Sampai

Assalamualaikum...

Myraaaaaaaaa.....hadiah dah sampai tau tapi belum ambik lagi kat umah mak....sebab semalam lepas balik keje aku terus ke umah abang aku....so aku tidak balik ke umah mak aku....so aku tak tahu lagi ape hadiah nye....

Mood aku pagi nie sangat mengantuk....dah bape ari nie aku asik tido lambat je...bukan banyak pikir tapi ntah lah...susah nau nak tido...ade dua malam tue sampai pukul 2 lebih baru dapat tido.....semalam pukul 12 lebih baru tido....

>>>Itu je sebenarnya...nak bagitahu Myra barang dia dah sampai....
Blogger Templates

6 comments:

Farah Shamsudin said...

bestnya dapat hadiah yee.

wahida said...

mesti ko ada fikir something sampai ganggu ko punya tido...

petua nak lena tdo, sebelum tdo, minum susu segelas...insyaallah, ko tdo nnt siap jumpa saheizy sam lagi...haha!!

A N A K - A N A K K U said...

heheehh...time kasih ra,hadiahko pn dah sampai...terharu aku...:D

velasrizal said...

jgn slalu tdo lmbt xbaik utk kesihatan tp klo sbb tgk bola xpe hehehe

Myra Jay said...

Alhamdulillah dah sampai..

Hope Zura suka ye dengan pemberian tak seberapa tu ye :)

Redbloodsnow said...

zie nyer pun dh sampai gak taw :D