Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Saturday, May 14, 2011

Lukisan Kedua

Assalamualaikum....

Ini lukisan kedua aku....aku guna paint...sekarang nie nak asah bakat lukis guna paint...adoooiii...letih tau...sakit² tangan aku di buatnya....lepas je dah siap lukis terus tulis ayat keramat kat tepi gambar tue....

Gambar tue asas dari gambar aku tapi aku ubahlah muka tue....nak sebijik² memang susah sikit sebab baru lagi kan...kena asah lagi nie...kena rajin lagi nie....masih cemburu ngan Dla lagi nie....jangan marah ye Dla...cemburu tandanya sayang...hehehe.....



Blogger Templates

14 comments:

Myra Jay said...

Cantek la.. nampak Ayu dan Muslimah gitu :)

Farah Shamsudin said...

muslimah gituuu..

ghost writer said...

kalau ada sedikit bakat sudah cukup untuk dikembangkan.pelukis yang gemilang pon bermula dari yang biasa.

Zura said...

hiihi..itu pun xpuas hati lg myra...mcm ade yg xkena je..

Zura said...

farah-hehe..

Zura said...

a'ah GW..bermula dr bawah...

d_LA said...

cantiklah dear..ayu gila..teruskan melukis taw^^

[sutera kasih] said...

pandai kak zura lukis..kalau sy lukis guna paint, begegar2 hehe

cikguden said...

bukan senang nak lukis guna paint nie. silap2 boleh jadi macam lukisan budak tadika. hahaha

Zura said...

gegar jgak yan tp semangat tue..hhe

Zura said...

hehe..yup dla..akan di teruskan..

Zura said...

hahaha..betul tue cikgu

Ardini Humaira said...

cutenye.. dni teringin nak melukis cun2 gni :D

Zura said...

trylah dini..mana ade kemahuan di situ ada jalan..