Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, May 3, 2011

Puncak Alam Dinaiki Air

Assalamualaikum.....

Ini cite ari Jumaat...lepas keje aku terus menuju ke Puncak Alam....ada hal sikit kat sana...memula bawak kete tue ligat tak ingatlah...tapi sampai je kat traffic light simpang empat terus cam jammed...

Jammed sebab bukanlah excident tapi sebab banjir..air naik...sebelum tue pun bape lopak air aku lalu sebab air naik...kawasan sini rendah tue yang senang air naik...lepas je traffic light tukar hijau aku jalanlah....

Pastue kete aku di tahan oleh orang yang jaga tue...dia tanya aku nak pegi mana...aku cakaplah nak pegi Puncak Alam...lepas tue dia suruh aku lalu jalan pukul 3....sebab air naik sangat...itu pun ada kete tersadai rosak....ada juga kete lain yang redah je...

Tapi aku tak nak ambik risiko aku pun terus patah balik ke umah je...terus tak jadi nak pegi Puncak Alam...dari kete aku kang rosak aku batalkan je niat aku tue dulu....

Dah macam tasik je aku nengoknye...

Berderet kete dari arah Saujana Utama dan Shah Alam....

Orang tue suruh aku lalu sebelah kiri tue lah..itu pun orang terpaksa himpit ke tepi sebab air naik jugak tue....
Blogger Templates

2 comments:

dwaty said...

mesti sampai lewat kan??? member ofice.. dia gerak awal... sampai kul 11 malam... stuck kat trafik jammed...

Zura said...

wow...11 mlm br smpai..betul terukn ye jammed tue..